ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
وقتی به وبسایتها و یا مطبوعات شرکتهای ایدهپرداز و خلاقیت محورِ موفق، چه بزرگ و چه کوچک مراجعه میکنید، همواره صفحه یا صفحاتی با عنوان «درباره ما» یا «تاریخچه» یا «داستان ما» را مشاهده می کنید. وجود این گونه صفحات و بخشها تنها به خاطر رعایت یک عرف معمول در طراحی وبسایتها و داشتن صفحه about نیست، بلکه هدف مهمتری در پشت آن نهفته است. این هدف، تبلیغ غیر مستقیم از طریق برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان بالقوه و درگیر کردن ذهن آنان با پروسه پیشرفت و موفقیت آن شرکت است. در این صفحات تاریخچه و سرگذشت بنیانگذاران شرکت از ابتدا، شامل چالشها، دردسرها، و شکستهایشان مطرح میشود. در ادامه آن، رموز موفقیت، اتفاقاتی که دیدگاه صاحبان آن کسب و کار را متحول کرد و به موفقیت رسانید و … بازگو میشوند. ادامه ...