مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

اهداف کیفیت و بازنگری مدیریت

سرور گرامی جناب آقای مهندس صادق فر
سلام گرم من را از شهر یزد پذیرا باشید. با تشکر از مطالب ارزشمند شما که در سایت خود جهت استفاده همگان قرار می دهید و بازدید حداقل یکبار در روز از سایت شما خوراک هر روزه من شده است و گاها" نیز از طریق موبایل از تجربیات ارزشمند شما استفاده نموده ام.
استاد گرامی.
من حدود ده سال سابقه کار در زمینه ایزو 9001 دارم. درخواست می نمایم در صورت امکان چند نمونه اهداف کیفیت که قاعده (اسمارت) در آنها رعایت شده را برایم ایمیل نمایید و همچنین شیوه جنابعالی در خصوص فرایند بازنگری مدیریت و پیاده سازی آن در شرکت ها.
قبلا" از بذل توجه و عنایت حضرتعالی در این زمینه کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.
با تشکر فراوان
مشاور مدیریت به پرسش های ایشان در اینجا پاسخ گفته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد