X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

پنج‌شنبه 5 مرداد 1391
از کوچک بودن شرکت تان خجالت نکشید

... وقتی مشتریان با شرکت شما تماس می‌گیرند، از کوچک بودن خود استفاده کنید و یک ارتباط خیلی شخصی با مشتریان خود برقرار سازید. شرکت‌های بزرگ به ندرت در این مورد نگران هستند که یک مشتری با چه تعداد افراد و گروه‌های مختلف مجبور است رو به رو شود و آنها در انتقال تماس‌ها و سردرگمی مشتریان تردیدی ندارند.

... در حالی که شرکت‌های بزرگ به کندی رو به جلو حرکت می‌کنند همواره بازرسی‌های داخلی که براساس خط‌مشی‌های شرکت بنا نهاده شده است توسعه محصولات را کند‌تر می‌کند. شرکت‌های کوچک می‌توانند فورا تصمیم‌های سریع بگیرند و برای اجرای آنها اقدام کنند. سرعت یک جنبه مرکزی از رسیدن ما به هدفمان است و با تنظیم آن، همه سفارشات ما به موقع تحویل مشتری می‌شود. به عنوان یکی شرکت کوچک باید توانایی این را داشته باشید که حتی پیچیده‌ترین محصولات را از هر رقیب دیگری سریع‌تر به بازار عرضه کنید. بنابراین بار دیگری که خواستید به بزرگ‌تر از چیزی که اکنون هستید فکر کنید، مزیت‌های کوچک بودن را در نظر بیاورید و نشان بدهید که می‌توانید قدرتمند باشید حتی با جثه کوچک! 

اصل مطلب را در اینجا مطالعه نمایید.


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1104156


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001