X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

شنبه 14 مرداد 1391
روانشناسی تجاری

... در مثالی دیگر، در شکل 6 تبلیغات محیطی یک موسسه کمک به کودکان فلج را با هزینه ای بسیار اندک (در حد چاپ دو پوستر تبلیغاتی و نصب آن روی دو پایه چوبی یا فلزی) می بینیم. بر اساس دسته بندی مخاطبان با مدل های تیپ شناسی باید گفت اکثر افرادی که اهل کمک کردن به موسسات خیریه هستند فارغ از سن و سال، تحصیلات، ملیت، جنسیت و... افرادی احساساتی و راست مغز هستند. یکی از روشهای تحریک کردن این افراد بر خلاف بسیاری از تیپ های دیگر که با خنده، ترس و... برانگیخته می شوند، گریه انداختن آنهاست! در این تبلیغ که رویروی درب موسسه اجرا شده سعی شده با یک پیام، احساسات این افراد تحریک شده و آنها را وادار به پرداخت کمک های نقدی و ریختن پول در صندوقهای روبروی درب موسسه کند. البته این امر نیز با موفقیت چشمگیری مواجه شده و یک هفته پس از اجرای این کمپین (با هزینه ای کمتر از 10 دلار!) کمکهای دریافتی سه برابر شده است! ...

متن کامل مقاله را در اینجا مطالعه نمایید.


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1102861


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001