X
تبلیغات
پخش زنده جام جهانی
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

یکشنبه 12 شهریور 1391
اقدام اصلاحی برای مواد اولیه
سلام، با تشکر از سایت خوبتون می خواستم بدونم آیا برای محصولات خریداری شده هم می توان اقدام اصلاحی انجام داد؟ میشه چند تا مثال بزنید؟
پاسخ مشاور مدیریت به این پرسش را در اینجا مطالعه نمایید.

شنبه 11 شهریور 1391
ایجاد فرض اولیه حل مسئله مشاوره

... قبلا گفته شد که محور اصلی فرایند حل مسئله در شرکت مشاوره مکنزی ایجاد یک فرضیه اولیه و سپس جمع آوری و تحلیل داده ها برای آزمون آن است. در این مطلب به ضرورت و نحوه ایجاد فرضیه اولیه پرداخته می شود.


پنج‌شنبه 9 شهریور 1391
13 قدم تا سئو‎

این اینفوگرافیک نگاهی دارد به 13 نکته اساسی در سئو و بهینه سازی قالب ها ؛ از نکات بهینه سازی قالب گرفته تا آماده سازی مدیر وب سایت برای محتوای مناسب سایت خود.


چهارشنبه 8 شهریور 1391
ده راهکار ساده برای حفظ مشتریان
بازاریابی یک فرایند کاملاً منطقی دارد. اول باید کاری کنید که مشتری احتمالی شما را بشناسد، علاقه‌مند شود و سپس اعتماد کند. پس از این فاز سه مرحله‌ای، نوبت به آن می‌رسد که مشتریان را ترغیب به امتحان، خرید، تکرار خرید و معرفی شما به مشتریان جدید نمایید.
برای آنکه در این مسیر موفق باشید باید به تک تک این مراحل خوب دقت کنید (شناخت، علاقه، اعتماد، امتحان، خرید، تکرار و ارجاع). تمام طرح‌های شما در مورد محصولات، خدمات، فرایندها و ارتباطات باید مشتریان احتمالی را در این مسیر زنجیره‌وار پیش ببرند تا به مشتری قطعی تبدیل شوند.
اگر به این فرایند بیشتر دقت کنیم می‌بینیم که پنج‌ مرحله‌ی اول برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری قطعی و دو گام بعدی برای حفظ این مشتری ضروری هستند، یا به بیان دیگر همان جذب و حفظ مشتری که برای موفقیت هر کسب‌وکاری الزامی هستند.
مشتریان قدیمی و بلند مدت معمولاً رضایت بیشتری دارند، بیشتر خرید می‌کنند و بیشتر ارجاع می‌دهند. برای این منظور در این نوشتار به ده راهکار ساده برای حفظ مشتریان قدیمی و نگهداری از مشتریان جدید اشاره می‌کنیم.

سه‌شنبه 7 شهریور 1391
چرت زدن و فواید آن برای مشاغل

این اینفوگرافیک به بررسی فواید چرت زدن می پردازد و نتایج مختلف آن بر سلامتی افراد را نشان می دهد . همچنین خواهید دانست که چرت زدن باعث افزایش بهره وری و کارایی در محیط کار می شود.


دوشنبه 6 شهریور 1391
ده راهکار ساده برای جلوگیری از فرسایش مشتریان

فرسایش مشتریان یا قطع رابطه‌ کاری مشتریان با بنگاههای اقتصادی با زیان های هنگفتی همراه خواهد بود. به ده راهکار ساده برای جلوگیری از فرسایش مشتریان توجه کنیم.


یکشنبه 5 شهریور 1391
مشخصه های فرایند حل مسئله در مکنزی

فرایند حل مسئله در مکنزی سه مشخصه عمده دارد: ۱- بر مبنای واقعیت ها (فکتها) قرار دارد، ۲- ساختار دقیقی دارد و ۳- بر اساس یک فرضیه پیش می رود. در مطلب تکنیک MECE به مورد دوم پرداخته شد. در این مطلب ویژگی های اول و سوم معرفی می شود.


<< 1 2 3 4 >>
برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1107029


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001