مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

کاهش مصرف کاغذ در سازمان

جناب مهندس صادق فر باسلام

لطفا اگر در خصوص کاهش کاغذ paper less در سازمان ها اینجانب را راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم. با تشکر از همکاری حضرتعالی، به استحضار می رساند که ارسال فایل از واحد به واحد دیگر، اطلاعیه های مهم از طرف منابع انسانی و از طرف مدیر عامل از طریق ایمیل داخلی سازمان صورت می پذیرد. کلیه مدارک در هنگام استخدام اسکن شده و بصورت فایل نگهداری می شوند. فرآیند قسمت مالی و خدمات و انبار از طریق نرم افزار ثبت و پیگیری می شود. کلیه دستورالعمل ها و روشها  بصورت کاغذ و با امضاء مدیر ارشد توزیع نسخ می شود و تکمیل فرمها بصورت دستی انجام می شود. خوشبختانه  با وجود بخشی از سیستم که نرم افزاری می باشد، ولی  متاسفانه باز مصرف کاغذ این سازمان بسیار بالا ست و بقول مدیر ارشد در این گیر و دار بازار بد فروش این هم شده سر بار مالی...! بابت  هر چیزی باید کپی و یا پرینت بگیریم. لطفا راهنمایی بفرمائید و راهکار بدید.

پاسخ مشاور مدیریت را در اینجا مطالعه نمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید موسوی شنبه 29 مهر 1391 ساعت 18:54

شاید با این جمله زیاد برخورد کرده باشید
Please consider the environment before printing this email
واقعا ما چقدر موقع پرینت گرفتن به این موضوع فکر میکنیم که آیا واقعا این کار لازمه یا خیر
این یه پیشنهاد کوچک هست از طرف من که پایین نامه هاتون از این جمله استفاده کنید . می تونید بنر این جمله رو ازhttp://thinkbeforeprinting.org/get-the-message.php بگیرید و در قسمت امضای نامه ها ازش استفاده کنید.

این جمله را به ترتیب های دیگه قبلا دیده ام. خوبست ولی موثر نیست چرا که بعد از مدت کوتاهی به سبب تکراری شدن اصلا دیده نمی شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد