مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

چک لیست ممیزی

با سلام من در همدان مشغول به کار هستم در سال گذشته در حین ممیزی شرکت دی کیو اس از سازمان ما در رابطه با ممیزی داخلی با دیدگاه فرآیندی ایراد گرفته شده امروز که توی اینترنت دنبال چک لیست بودم  به اسم شما برخورد کردم خواستم بدونم ایا شما این چک لیست رو  درست کرده اید و مورد استفاده قرار می دهید در صورت امکان لطف فرموده  و من را راهنمایی کنید.
پاسخ مشاور مدیریت به این پرسش را در اینجا مطالعه نمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو انارکی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 23:38

با سلام خدمت شما
من مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان شهرستان گنبد هستم دنبال چک لیست ممیزی واحد بهبود کیفیت می باشم می شود کمکم کنید ممنون می شوم

علیک سلام
با ایمیل شما تماس گرفته شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد