مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

فوت های گرافیکی فارسی

خیلی وقت ها وقتی می خوام تنوعی توی نوشتن متن فارسی ایجاد کنم به سبب کمبود فونت های مناسب فارسی نمی تونم کاری از پیش ببرم. غیر از فونت هایی که همه جا پیدا میشه مثل نازنین، تاهوما و ... فونت ایران نستعلیق و دست نویس رو هم دارم. ولی امروز دیدم اینفوگراف نیز یه مجموعه فونت گرافیکی فارسی معرفی کرده، من بارگذاری شون کردم تا استفاده کنم. امیدوارم مفید واقع بشه.

25 قلم گرافیکی فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد