X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

شنبه 5 اسفند 1391
تاکسیرانی و شکایت مشتری

هر روز خبرنامه شهرداری مشهد از طریق ایمیل به دستم می‌رسه، جمعه مورخ ۹۱/۱۲/۴ آخرین خبرنامه را می خواندم که در بین خبرهای آن به این گزارش برخوردم. ذیل این گزارش نظراتم رو به شرح زیر نوشتم:

سلام

۱- آماری که مدیرعامل محترم سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در این گزارش تشریح کرده ادعایی بیش نیست و مصداق هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه، هست...! 

۲- آیا شهرداری مشهد نیز گزارش ایشان را تایید می کند؟

۳- امروز جمعه مورخ ۹۱/۱۲/۴ به شماره تلفنی که در این گزارش آمده زنگ زدم کسی گوشی را برنداشت! شاید جمعه ها مردم نباید از تاکسیرانی شکایت داشته باشند و یا شاید جمعه ها تاکسی و تاکسیرانی تعطیل است...! 

عکس: قدیمی ترین تاکسی مشهد


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1098985


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001