مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

پایش و اندازه گیری چیست

معروف است که می گویند اگر نتوانی فعالیتی را اندازه بگیری نمی توانی آن را مدیریت کنی... برای اندازه گیری نیز لازم است معیارها و شاخص های مناسب را در سازمان شناسایی کرد. مشاور مدیریت به منظور آشنایی مقدماتی با چگونگی اندازه گیری ها و تعیین معیارهای مرتبط با آن، توضیحاتی را ارایه داشته و است و به پرسش هایی در این زمینه پاسخ داده است. البته گاهی نیز پیش می آید که امکان اندازه گیری فعالیتی وجود ندارد. در چنین مواردی از روش های پایش می توان سود جست. 
برای اطلاعات بیشتر از روش های پایش و اندازه گیری با مشاور مدیریت همراه باشید.
نظرات 2 + ارسال نظر
Alireza شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 11:03 http://montazar15.blogsky.com

سلام دوست عزیــــــــز
مدیریت عزیز من دو تا وبلاگ رو مدیریت می کنم ؛ اگه مایل باشی ؛ من علاقه دارم با هر دو با شما تبادل لینک داشته باشم :

دانشجویان مدیریت ارومیه
managers90u.blogsky.com

گالری عکس مهربان ترین پدر دنیا
montazar15.blogsky.com


با هر کدام یا هر دو اگر بخواهید می توانیم تبادل لینک داشته باشیم !
منتــــظر پاسخ شما هستم

در پنـــــــــــــاه حق

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.

مریمم سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 18:23 http://www.mbma.blogfa.com

سلام من هم دانشجویی مدیریت هستم از اشنایی با شما خوشحالم اگه ماییل باشید خوش حال میشم بهم سربزنید

علیک سلام
حتما سرخواهم زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد