مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

پایان سال و بازدید از محیط کاری چند شرکت معروف

مطالب زیادی واسه آخرین پست امسال در نظر گرفته بودم. ولی در نهایت به نظرم رسید بد نیست پایان سالی نگاهی داشته باشیم به محیط کاری چند شرکت بزرگ و مشهور در فضای سایبر شرکت هایی که به نوعی  با یکدیگر رقیب هستند. ویژگی بارز محیط کاری این شرکت ها باز بودن طراحی در آنها به سلیقه افرادی است که در آن محیط کار می کنند. درست مثل کشور خودمون ...! 

مدیری را می شناختم که وقتی یکی از کارکنانش تصویر مورد علاقه اش که البته هم عرفی بود و هم شرعی...! را روی دیوار اتاقش یا میزکارش نصب می کرد بدون درنگ می اومد و اون عکس را برمی داشت و اصلا هیچ اجازه ای به هیچ کس نمی داد که از علایق خودش رنگ و بویی در محیط کارش ایجاد کنه... یا اینکه حتما شما هم دیده اید که بسیاری از شرکت ها هنوز تو فضای ۴۰ -۵۰ سال پیش سیر می کنند و با اجبار به پوشیدن لباس فرم سعی در یکدست کردن محیط کاری و حتی نوع رفتار کارکنانشان دارند...! 

گوگل، فیس بوک، یاهو و موزیلا شرکت هایی هستند که هیچ کجاشون به شرکت های ایرانی شبیه نیست حتی محیط کاری شون...

حالا حسابش رو بکنید که توی همین کشور که سازمان ها هیچ اندیشه ای برای توجه به محیط کاری کارکنانشان و تاثیر آن روی افزایش بهره وری نیروی انسانی ندارند خود افراد اگر قرار باشه محیط کاریشون رو طراحی کنند چه می کنند...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد