مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

اقدام پیشگیرانه ای برای حذف گوگل ریدر

شاید شما هم مانند من برای خبرخوانی وب سایت های مختلف که دارای آر اس اس هستند از گوگل ریدر استفاده کرده باشید و حتما هم خبر دارید که گوگل اعلام کرده تا چند ماه آینده این ابزار را از فهرست برنامه هایش حذف خواهد کرد! (مشتری گرایی به این میگن...!)

من بلافاصله یک اقدام پیشگیرانه انجام دادم و به فیدلی نقل مکان کردم و اگر چه ظاهر نچسبی داشت این فیدلی ولی کارم رو راه انداخت امروز که نارنجی خبر از افزونه ای داد که ظاهر فیدلی رو به گوگل ریدر تبدیل می کنه خیلی خوشحال شدم و بلافاصله اقدام پیشگیرانه دوم رو استفاده کردم. اگر شما هم خواسته باشید با سه گام ساده می تونید با من همراه بشید:

  • گام اول: دانلود و نصب فیدلی
  • گام دوم: اتصال گوگل ریدر به فیدلی
  • گام سوم: دانلود و استفاده از افزونه فیدلی ریدر

توضیحات کامل این سه گام رو در نارنجی دنبال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد