مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

چگونه یک صورت جلسه بد ننویسیم!

بی شک برای شما هم پیش آمده است که مسئول تدوین صورت جلسه کامل و دقیقی برای یک جلسه شده باشید. معمولا هنگام تدوین اولین صورت جلسه امکان توجه به تمام زوایای تنظیم یک صورت جلسه مناسب سخت است، چرا که صورت جلسه مورد نظر باید علاوه بر اینکه اهداف و نیازهای جلسه را برآورده می نماید بتواند بعنوان مرجع مناسبی در آینده نیز مورد استناد قرار گیرد.

اگر در خود صبر و حوصله کافی سراغ دارید، می توانید با خواندن این دست نوشته و مرور مستمر آن قبل از تدوین صورت جلسات آتی، دانش کافی برای تدوین صورت جلسات رسمی را آموخته و با نوشتن حداقل ده صورت جلسه با توجه به مبانی مطرح در این دست نوشته، به مهارت کافی در تدوین یک صورت جلسه مناسب دست یابید.  بدین منظور کافیست پنج گام تشریح شده را به ترتیب مدنظر قرار دهید. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیریت سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 13:10

دوست و هموطن گرامی سلام
وب سایت همبازی در نظر دارد در جهت تبادل اطلاعات ، ایجاد همکاری مابین وبلاگ های آموزشی و نیز توسعه ی فضای آموزشی از طریق بازی برای تمام سنین امکاناتی را فراهم نماید. بدین علّت برای ایجاد ارتباط نیاز به ایمیل شخصی صاحبان وبلاگ می باشد.
لذا در صورت تمایل نشانی وبلاگ و ایمیل خود را به آدرس زیر ارسال نمایید
info@hambazi.org
نشانی اینترنتی وب سایت همبازی : www.hambazi.org
با تشکر
مدیریت سایت همبازی

علیک سلام
اقدام بلامانع است...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد