مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آموزش نرم افزار مینی تب

مباحث کیفیت و کاربردهای آمار مهندسی در آن به عنوان یکی از ابزارهای مفید توسعه و پیشرفت سازمان ها است و کاربرد روزافزون آن به خوبی قابل لمس می باشد. نرم افزار Minitab به عنوان یکی از نرم افزارهای پرقدرت در تجزیه و تحلیل آماری، رسم نمودار پارتو، رسم نمودار استخوان ماهی، رسم و تجزیه تحلیل نمودارهای کنترل، شش سیگما، SPC ،MSA و کاربردهای بسیار دیگر چندین سال است که در تحقیقات دانشگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی با نحوه بکارگیری این نرم افزار از مطالب ارایه شده در اینجا استفاده نمایید.


نظرات 2 + ارسال نظر
arash پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 18:48 http://alborz-pic.mihanblog.com/post/586

به تصویر نگاه کنید و نام عشقتان را ببینید!

تا کی نگاه کنم؟

امیرعلی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 18:51 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد