مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ایمیل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

اخیرا شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خدمت پست الکترونیک خودش را معرفی کرده است. من هم سری زدم تا اگر میسر شد یک حساب کاربری در این خدمت ایجاد کنم. وقتی خواستم ثبت نام کنم و حتی برخی از اطلاعات خواسته شده را نیز وارد کردم رسیدم به این قسمت که باید مبلغ هزار تومان را آن هم به صورت حضوری واریز کنم...! البته اصلا به این نکته هم اشاره ای نکرده که نشانی محلی که باید برم و احتمالا به خاطر ازدحام ناشی از علاقه مندی به بازگشایی چنین خدمتی ساعت ها توی صف وایستم کجاست...!؟ به نظر شما پیگیری بکنم تا هم محل مشخص بشه و هم ثبت نامم رو کامل کنم؟


نظرات 1 + ارسال نظر
pouyan چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:43 http://pouyan0099@gmail.com

سلام
همینجوریش کسی راغب نیست از این خدمت استفاده کنه اونوقت 1000 تومنم باید بدیم؟!(تازه واسه 50 مگ)
آدرسش اینجاست
http://www.post.ir/HomePage.aspx?TabID=7592&Site=PostPortal&Lang=fa-IR
آخه به خاطر 1000 تومن باید حضوری رفت اونجا؟!
چقدر اطلاعات میخواد!من که اصلا اعتماد نمیکنم این همه اطلاعات رو آنلاین وارد کنم.
فکر کنم اونجا رفتیم اثر انگشتم بگیرن و بازرسی بدنی هم کنن :)

علیک سلام،
همین طوره که می فرمایید... به نظر من ایمیل داخلی چاپار به نشانی زیر خیلی بهتره و تازه فضای رایگان زیادی هم واسه ذخیره سازی مستندات در اختیار می ذاره:
https://www.chmail.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد