ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
وقتی پای درست کردن مملکت می رسه همه توپ رو میندازن توی زمین دیگران... رفتم واسه تعویض روغن ماشین ... بهش میگم ۲۰ سال پیش وقتی هنوز پیکان سری توی سرا داشت تعویض روغنی ها کارت تعویض روغن رو یه کش می بستن که بندازیم گردن ساسات پیکان... حالا هم که اثری از پیکان و ساساتش نیست شما هنوز کارت تعویض روغنت رو با کش می دی دست ملت؟
یادش بخیر صاایران یه شعاری داشت می گفت: ...
ظاهر سایت ها به مرور تغییر می کند. این تغییرها به دلایل مختلف از جمله بهبود تجربه کاربری، راحتی کار یا افزایش زیبایی صورت می گیرد. تصویر اولیه و کنونی برخی از این وب سایت ها را در نردبان دنبال کنید و به این پرسش پاسخ دهید که آیا ظاهر سازمان شما و از آن مهمتر کارکردهای آن از ابتدا تا کنون تغییر داشته است؟ اگر پاسخ شما مثبت است آیا تصاویری از این تغییر و بهبود برای انتشار در اختیار دارید؟
1998
|
2013
|
ایزو ۹۰۰۱ با عنوان نیازمندی های سیستم مدیریت کیفیت به مرحله کارگروه پیش نویس رسیده است تا فرایند بازنگری را طی نماید. این استاندارد نیز همانند دیگر استانداردهای ایزو هر پنج سال یکبار دستخوش بازنگری می شود تا اطمینان حاصل گردد که همچنان برای استفاده مفید است.
مرحله کارگروه پیشن نویس اولین مشاوره برای توسعه یا بازنگری یکی از استانداردهای ایزو است. طی این مرحله کشورهای عضو ایزو که برای مشارکت در توسعه استانداردها انتخاب شده اند بین دو تا چهار ماه وقت دارند روی پیش نویس استاندارد کارکرده و نظراتشان را ارایه نمایند. سپس کارشناسان منتخب ایزو به پرسش ها پاسخ گفته و مسایل را حل می کنند تا پیش نویس استاندارد بین المللی برای انتشار آماده شود.
تمام کسانی که پیش نویس منتشر شده را مطالعه می کنند می توانند نظرات خودشان را حداکثر در نیمه اول ۲۰۱۴ به سازمان ملی استاندارد کشور خودشان ارایه دهند تا در زمان نهایی شدن این استاندارد مورد استفاده قرار گیرد.
سازمان ایزو انتظار دارد، استاندارد جدید ایزو ۹۰۰۱ تا پایان ۲۰۱۵ منتشر شود. از این زمان سازمان های دارای گواهینامه این استاندارد به مدت ۲ سال وقت خواهند داشت سیستم مدیریت کیفیت خودشان را با ویرایش جدید استاندارد مطابقت دهند. پس از این مدت نسخه ۲۰۰۸ استاندارد ایزو ۹۰۰۱ منقضی خواهد شد. منبع خبر
یکی از بیمارستان هایی که در حال پیاده سازی الزامات استاندارد اعتباربخشی بیمارستانی هست پیرو الگوی شکست کار (wbs) که در تعریف این پروژه داشته، تصمیم گرفته فقط فعالیت ترسیم نقشه فرایندها و روندنما (فلوچارت) گردش کارهای خودش را به صورت برون سپاری به اشخصاص حقیقی (نه شرکت ها) ذیصلاح بسپارد.
اگر چه این حداقل کار در برون سپاری این سامانه مدیریتی گسترده در یک بیمارستان است ولی باز هم جای قدردانی از مسئولین بیمارستان را باقی گذاشته که چنین تصمیمی گرفته اند و خواسته اند که حداقل این کار به صورت حرفه ای انجام شود. (با این توضیح که کار اصلی بیمارستان رسیدگی به وضعیت بیماران خودش است و نیازی نیست وقت گرانبهایش را صرف مستندسازی و ترسیم نمودار، روندنما و نقشه فرایند بکند).
امید است دیگر بیمارستان ها نیز با استفاده از خدمات حرفه ای مشاورین ذیصلاح، البته در سطحی گسترده تر از بیمارستان یاد شده به این مهم توجه لازم و کافی را داشته باشند. چرا که اگر تمام کار طراحی و پیاده سازی سامانه اعتباربخشی بیمارستانی برون سپاری گردد قطعا در سرعت اجرا و عملیاتی شدن حرفه ای پروژه موثر بوده و کار درستی هم صورت گرفته است.
خبر مهم: نسخه جدید استاندارد بین المللی ایزو ۹۰۰۱ تا پایان سال ۲۰۱۵ از سوی سازمان ایزو منتشر خواهد شد.
برای اطلاع از خبر کامل این موضوع با مشاور مدیریت همراه باشید. ۹۲/۴/۱۰
CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود.سازمانها با استفاده از CRM - Customer Relationship Management- می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند.
خلبانها به صورت معمول ۱۳٫۶ تا ۱۸٫۱ کیلوگرم مستندات کاغذی را در هر پرواز با خود حمل میکنند و حدود ۴۰٫۸ کیلوگرم کاغذ دیگر هم در خود هواپیما وجود خواهد داشت. با حضور ۱۰ خدمه در هواپیمایی ترابری مانند C-5 Galaxy این وزن به حدود ۲۲۲٫۲ کیلوگرم خواهد رسید. حذف چنین وزنی میتواند تاثیر به سزایی در کاهش سوخت مورد نیاز خواهد داشت. پنتاگون هم در اوایل همین ماه اعلام کرده بود که در نظر دارد محصولات اپل را برای استفاده در شبکه داخلیاش مجاز اعلام کند. این یکی از آخرین قدمهایی است که در جهت استفاده از آیپد و دیگر وسایل الکترونیکی در کابین خلبان برداشته شده است. به این ترتیب وزن کمتری جابهجا میشود و دردسرهای به روزرسانی دستی مستندات نیز از میان میرود. توضیحات بیشتر...