X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

دوشنبه 7 مرداد 1392
گفتگوهای مجازی مشاور مدیریت
بخش هایی از گفتگوی مجازی من با یکی از همراهان محترم وب سایت مشاور مدیریت...
  • ایشان: سلام مهندس نماز روزه هاتون قبول یه پرسش داشتم... تو یه سازمان خدماتی که همه کارشون نظام مند هست کدوم قسمتش رو میشه کار کرد که بهبود داشته باشه؟ جذب یا فروش مشتری یا پایین آوردن زمان خدمات؟
  • مشاور مدیریت: ‫علیک سلام و همچنین، می تونید با تعریف شاخص های بهره وری در گام اول میزان خوب بودن شون رو اندازه بگیرید و بعد برید سراغ بهبود‬ 
  • ایشان: مثلا چه شاخصی میشه مثال بزنید؟ مثل نرخ جذب مشتری؟
  • مشاور مدیریت: ‫این شاخص ها هم می تونه مدنظر باشه ولی منظورم من شاخص بهره وری بود. مثلا میزان ضایعات به ازای مواد اولیه مصرف شده
  • ایشان: آهان مرسی


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1103233


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001