مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

گفتگوهای مجازی مشاور مدیریت

بخش هایی از گفتگوی مجازی من با یکی از همراهان محترم وب سایت مشاور مدیریت...
  • ایشان: سلام مهندس نماز روزه هاتون قبول یه پرسش داشتم... تو یه سازمان خدماتی که همه کارشون نظام مند هست کدوم قسمتش رو میشه کار کرد که بهبود داشته باشه؟ جذب یا فروش مشتری یا پایین آوردن زمان خدمات؟
  • مشاور مدیریت: ‫علیک سلام و همچنین، می تونید با تعریف شاخص های بهره وری در گام اول میزان خوب بودن شون رو اندازه بگیرید و بعد برید سراغ بهبود‬ 
  • ایشان: مثلا چه شاخصی میشه مثال بزنید؟ مثل نرخ جذب مشتری؟
  • مشاور مدیریت: ‫این شاخص ها هم می تونه مدنظر باشه ولی منظورم من شاخص بهره وری بود. مثلا میزان ضایعات به ازای مواد اولیه مصرف شده
  • ایشان: آهان مرسی

نظرات 1 + ارسال نظر
هاشم دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 11:45

سلام سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یک برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.

اقدام بلامانع است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد