X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

شنبه 16 شهریور 1392
سردوانی
به نقل از همشهری سلام: برای مناسبتی به یکی از قنادی های معروف سفارش کیک دادیم. نیم ساعتی منتظر بودیم تا عوامل سر بالا کنند و نظر بزرگوارانه ای به ما بیندازند و حضورمان را به رسمیت بشناسند! با هزار منت آلبوم را در اختیارمان گذاشتند و نیم ساعتی توفیق اجباری پیدا کردیم تا دوباره منتظرشان شویم که بیایند و لطف کنند و سفارش مان را قبول کنند! وزن کیک آینده را به طور دقیق(!) تخمین زدند و مبلغ سفارش را تمام و کمال دریافت کردند و فرمودند پس فردا ساعت چهار خدمت برسیم! پس فردا راس ساعت به حضورشان مشرف شدیم. باز نیم ساعتی منتظر شدیم تا نظر لطفشان شامل حال مان شود و فیش را تقدیم کردیم که چند دست چرخید و هر کدام از عوامل نظر کارشناسانه ای رویش نوشتند! بعد از کلی چرخیدن، آخرین مسئول «سردوانی» فرمودند که کیک شما امروز حاضر نمی شود، بروید و فردا بیایید! بگذریم که چه بر ما گذشت... دست خالی رفتیم و فردا برگشتیم. چشم تان روز بد نبیند، کیکی که قرار بود کاکائویی باشد با تزئین شکلات، تبدیل شده بود به کیک توت فرنگی با تزیین خرگوش! و این گونه بود که معنی واقعی «مشتری مداری» را با گوشت و پوست درک کردیم!

برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1101999


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001