X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

شنبه 18 آبان 1392
خدمات مشتریان آینده نگر

مردی که چاپگرش خوب کار نمی کرد به تعمیرکار محلی تلفن زد، تعمیرکار خیلی صمیمی برخورد کرد و گفت: «احتمالا فقط باید تمیز بشه و چون ما برای این کار ۵۰ دلار می گیریم بهتره خودتون با استفاده از دستور العمل چاپگر، مشکل رو حل کنین!» مرد که از صداقت تعمیرکار خوشحال بود، پرسید: «رئیس شما می دونه که شما کسب و کارش رو کساد می کنین؟» تعمیرکار پاسخ داد: «راستش رو بخواین این نظر ایشونه که ما اجازه بدیم مشتری خودش این کار رو انجام بده تا پرینتر هم تمیز بشه هم کاملا خراب، بعدش برای یک سرویس کامل ۱۰۰ دلاری بیاد پیش ما!»


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1103233


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001