مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

توصیه‌های ناب برای مشاورین سیستمهای مدیریتی

چند روز پیش وقتی پیام های ثبت شده در وب سایت مشاور مدیریت را بررسی می کردم با پیامی از جناب آًقای مهدی خادمی زنجانی (مدیر محترم دفتر موسسه صدور گواهینامه ICL) برخوردم. متن پیام ایشان در ادامه آمده است و پس از پاسخ به پیام ایشان از طریق ایمیلی که معرفی کرده بودند مقاله‌ای را که با عنوان توصیه‌های ناب برای مشاورین سیستمهای مدیریتی نوشته بودند برای من ارسال کردند. من نیز با واقعی دانستن اکثر نکاتی که ایشان در این مقاله از آنها یاد کرده بودند در این پست این مقاله را منتشر کردم امید است مورد استفاده همکاران گرامی قرار گیرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره کویر دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 09:28 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

بدون شرح ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد