X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

پنج‌شنبه 14 آذر 1392
آیا شما هم راهکاری برای شاد کردن مشتریان تان دارید؟

مرسدس بنز نمایندگی های خود را آموزش می دهد که چطور می توان با انجام کارهایی ساده هنگام مراجعه مشتری به نمایندگی «تجربه خوبی» برای وی به وجود آورد. مرسدس بنز متوجه شده است که فقط محصول نیست که مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد چون حتی یک محصول جدید هم ظرف مدت کوتاهی تازگی خود را از دست می دهد اما یک تجربه خوب و به یاد ماندنی از مراجعه به نمایندگی بنز، در خاطرش می ماند. متن کامل این مطلب...


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1101523


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001