X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

شنبه 16 آذر 1392
فکر می کنید شرکت شما تا چند وقت دیگه از مدل کسب و کار اجتماعی بهره ببره؟
سازمان‌هایی که مدل کسب‌وکار اجتماعی را اتخاذ کرده‌اند، از ابزارهای رسانه‌های اجتماعی و استانداردهای رفتاری در سرتاسر شبکه‌های‌اجتماعی جهت حوزه‌های کاربردی برای ارتباط‌ برقرارکردن و درگیرکردن با مخاطبان خارجی شامل مشتریان، مشتریان بالقوه، کارمندان بالقوه، تامین‌کنندگان و شرکای تجاری استفاده می‌کنند.
ترسیم آداب شبکه‌های‌اجتماعی (مفید بودن، شفاف و معتبر) با درگیری کسب‌وکارها در لینکدین (برای تعامل یک به یک)، توییتر(برای تعامل فوری) و فیس‌بوک (برای به اشتراک‌گذاری محتوا) باعث درگیر کردن کارمندان و افزایش صمیمیت و اعتماد مشتری به سازمان می‌شود. متن کامل مطلب ...
مدل کسب و کار اجتماعی


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1101450


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001