مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

کدهای اخلاقی شما هم در گذر زمان ثابت می مانند؟

ارزش‌های‌ محوری سازمان را کدهای اخلاقی سازمان (Organization of Code of Business Ethics) نیز می‌نامند. این کدها اصول راهنمای سازمان و رهنمودی برای تصمیم‌گیری و رفتارهای سازمانی خواهند بود. در یک سازمان، اصول اخلاقی خوب، پیش شرط مدیریت استراتژیک خوب خواهد بود. بهتر است در همه جنبه‌های تدوین، اجرا و ارزیابی استراتژی‌ها ارزش‌های‌ محوری سازمان رعایت گردیده و مورد توجه قرار گیرند. 


کدهای اخلاقی شما هم در گذر زمان ثابت می مانند؟

ارزش‌های‌ محوری سازمان را کدهای اخلاقی سازمان (Organization of Code of Business Ethics) نیز می‌نامند. این کدها اصول راهنمای سازمان و رهنمودی برای تصمیم‌گیری و رفتارهای سازمانی خواهند بود. در یک سازمان، اصول اخلاقی خوب، پیش شرط مدیریت استراتژیک خوب خواهد بود. بهتر است در همه جنبه‌های تدوین، اجرا و ارزیابی استراتژی‌ها ارزش‌های‌ محوری سازمان رعایت گردیده و مورد توجه قرار گیرند. 

آیا همیشه با آموزش می توان به موفقیت دست یافت؟

ایزو ۱۰۰۱۵: بسیاری از سازمان ها با صرف هزینه های گزاف و از طریق آموزش های غیرموثر در صدد رفع کاستی های مربوط به شایستگی کارکنان شان هستند و متاسفانه هیچ گاه با این اقدامات، موفقیت نصیب شان نمی شود. چرا که همیشه آموزش (حتی شیوه موثر آن) راهگشا نیست و بایست از طریق اقدامات دیگر یا ترکیب چنین اقداماتی در سازمان به دنبال مقصود بود. اهم این اقدامات در ادامه فهرست شده اند لیکن به آنها محدود نمی گردد:

  • طراحی مجدد فرآیندها
  • استخدام کارکنانی که کاملا آموزش دیده اند
  • واگذاری به غیر (منابع بیرونی)
  • بهبود سایر منابع
  • گردش شغلی 
  • اصلاح روش های اجرایی کار

یک فنجان قهوه با شعبانعلی

شعبانعلی: "همیشه احساس کرده‌ام «مشاوران» کسانی هستند که چون نتوانسته‌اند کسب و کار خود را مدیریت کنند، ترجیح می‌دهند تا درباره‌ی مدیریت کسب و کار دیگران نظر بدهند. همچنانکه کسانی که به هنر علاقمندند و استعداد هنر ندارند، ناچار، به منتقد هنری تبدیل می‌شوند." مطلب کامل ...


یک فنجان قهوه با مشاور مدیریت

فکر می کنید شرکت شما تا چند وقت دیگه از مدل کسب و کار اجتماعی بهره ببره؟

سازمان‌هایی که مدل کسب‌وکار اجتماعی را اتخاذ کرده‌اند، از ابزارهای رسانه‌های اجتماعی و استانداردهای رفتاری در سرتاسر شبکه‌های‌اجتماعی جهت حوزه‌های کاربردی برای ارتباط‌ برقرارکردن و درگیرکردن با مخاطبان خارجی شامل مشتریان، مشتریان بالقوه، کارمندان بالقوه، تامین‌کنندگان و شرکای تجاری استفاده می‌کنند.
ترسیم آداب شبکه‌های‌اجتماعی (مفید بودن، شفاف و معتبر) با درگیری کسب‌وکارها در لینکدین (برای تعامل یک به یک)، توییتر(برای تعامل فوری) و فیس‌بوک (برای به اشتراک‌گذاری محتوا) باعث درگیر کردن کارمندان و افزایش صمیمیت و اعتماد مشتری به سازمان می‌شود. متن کامل مطلب ...
مدل کسب و کار اجتماعی

آیا شما هم راهکاری برای شاد کردن مشتریان تان دارید؟

مرسدس بنز نمایندگی های خود را آموزش می دهد که چطور می توان با انجام کارهایی ساده هنگام مراجعه مشتری به نمایندگی «تجربه خوبی» برای وی به وجود آورد. مرسدس بنز متوجه شده است که فقط محصول نیست که مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد چون حتی یک محصول جدید هم ظرف مدت کوتاهی تازگی خود را از دست می دهد اما یک تجربه خوب و به یاد ماندنی از مراجعه به نمایندگی بنز، در خاطرش می ماند. متن کامل این مطلب...

مدیریت عاشقانه به روز شد

با قرار گرفتن مطالب جدید وبلاگ مدیریت عاشقانه به روز شد.