مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

چگونه یک مصاحبه شغلی تاثیرگذار و موفق داشته باشیم؟

کتاب "چگونه یک مصاحبه شغلی تاثیرگذار و موفق داشته باشیم؟" برای کسانی تهیه شده است که به استخدام شدن فکر میکنند و احتیاج مبرم به آن دارند و هر مصاحبه شغلی برایشان در حکم یک فرصت بزرگ است که بتوانند زندگی و درآمدزایی خود را متحول کنند.

دانلود کتاب چگونه یک مصاحبه شغلی تاثیرگذار و موفق داشته باشیم؟

نظام آراستگی را با مشاور مدیریت تجربه کنید

نظام آراستگی یکی از ابزارهای مدیریت است که وب سایت مشاور مدیریت به طور پیوسته مطالبی را درباره آن منتشر می نماید. برای ایده های مرتبط با نظام آراستگی با مشاور مدیریت همراه باشید.

علاقه شما به محیط کارتان چقدر است؟

محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: با تحقیقی که در سال های 62 و87 انجام دادیم نسبت علاقه یک کارگر ایرانی به محیط کار در مقایسه با منزل حدود 8 دهم و کمتر از یک بوده و این درحالی است که این رقم در کشوری مانند ژاپن 14 است. منبع خبر

آیا مدیریت زمان در مجلس شورای اسلامی هم کاربرد دارد؟

مصطفی کواکبیان در مجلس هشتم گفته بود که هر دقیقه مجلس ۱۵میلیون تومان هزینه در بر دارد که بر اساس این برآورد طرح سؤال از هر وزیر در صحن علنی مجلس یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان هزینه دارد.

  • زمان ۳۰ دقیقه ای وزیر برای پاسخ به سؤال در کمیسیون ۴۵۰ میلیون تومان،
  • زمان ۵ دقیقه ای سخنگوی کمیسیون برای توضیح سؤال در صحن مجلس ۷۵ میلیون تومان،
  • زمان ۱۵ دقیقه ای وزیر برای پاسخ به سؤال در صحن ۲۲۵ میلیون تومان،
  • زمان ۱۵ دقیقه ای نماینده سؤال کننده در صحن ۲۲۵ میلیون تومان و
  • زمان ۵ دقیقه ای برای رأی گیری ۷۵ میلیون تومان هزینه دارد.  منبع خبر

ای مدیر سازمان در مواجهه با مشاوران مدیریت همواره تقصیر متوجه توست

... سیاری از مشاوران، پیشنهادهای اولیه‌ی خود را با «اصلاح مکانیزم فروش» آغاز می‌کنند و زمانی که پیشنهادها اثربخش نبود، می‌گویند که «بازاریابی و بازارشناسی» راه حل شماست و زمانی که پیشنهادهای بعدی به نتیجه نرسید اعلام می‌کنند که تا یک «استراتژی» مشخص تدوین نکرده باشید، نمی‌توان به موفقیت برنامه‌ های بازاریابی امیدوار بود. اگر استراتژی هم جواب نداد ضعف را در «جاری سازی استراتژی» می‌بینند و اگر جاری سازی استراتژی را به دست آنها بسپارید، در صورت عدم موفقیت خود اعلام می‌کنند: «نظام کنترل و ارزیابی استراتژی» به درستی مستقر نبوده است و اگر تا این مرحله را هم به خودشان واگذار کنی، در نهایت در خصوص «ابهام و اقتضا» و «نقش آن در مدیریت» حرف می‌زنند و در نهایت برای تو «دوره‌های آموزشی مدیریت بحران» می‌گذارند و خوشبختانه در این مرحله، مسئولیت همواره با تو است و اگر شکست خوردی نشان می‌دهد که «مرد بحران‌ها» نیستی و به جای «مدیریت» باید بکوشی «رهبر» خوبی باشی.  به نقل از ...