مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

گفتگوهای شبانه تلگرامی

پیشنهادهای من در یک گروه تلگرامی برای بهره وری بیشتر از طرح گفتگوهای شبانه پیرامون موضوع مدیریت دانش

دوستان باسلام، برای مفید شدن بحث های هفتگی و شبانه نکاتی را پیشنهاد می کنم لطفا اظهار نظر فرمایید:
:sunflower: وقتی پای معرفی ابزارها یا ارایه راهکارها پیش میاد روی مفید یا غیرمفید بودنش تکرار حرف نداشته باشیم مثلا در بحث مستندسازی  یکی از راهکارها برون سپاری بود و دیگر استفاده از نیروهای داخلی که هر دو بسته به شرایطی در سازمان می تواند کارساز باشد و چون اصل بحث اهمیت مستندسازی بود نیاز نیست روی موثر بودن این دو راهکار بحث بیش از اندازه صورت گیرد که در این صورت به مجادله می انجامد.
:sunflower: حین بحث احترام را رعایت کنیم ولی در بحث جدی باشیم و از همدیگر رنجیده خاطر هم نشیم. این خوب نیست که پس از بحث مجازی با دلخوری به کارهای واقعی مان برگردیم. اگر این مباحثه ها نتونه به دوستی مان بیفزاید اصلا ضرورت ندارد انجام شود.
:sunflower: تعیین موضوع بحث با نظر دبیر و البته قبلا از تعیین با مشورت اعضای گروه باشد ولی وقتی دبیر و موضوع بحث تعیین شد همه به او کمک کنیم که نیتجه گیری خوبی داشته باشد.
:sunflower: دبیر بحث حتما پیش از شروع بحث با وقت گذاشتن مقدمه ای را آماده کند و اول بحث ارایه دهد که ذیل موضوع ابعاد مختلف بحث مشخص شود و در پایان نیز اگر همان موقع وقت شد که بهتر اگر نه فردای روز بحث مطالب مطرح شده را جمع بندی کرده و در قالب یک متن سرجمع ارایه نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد