ابزارهای مدیریتی

در این کتاب راهنما که توسط شرکت معتبر مشاوره مدیریت"بیِن و شرکاء" تهیه شده است، مجموعه‌ای از برترین ابزارها و تکنیکهای مدیریتی به صورتی ساده و مختصر معرفی و  موارد استفاده و قابلیتهای هر ابزار با توجه به دیدگاه مدیران و کاربران آن، تشریح شده است. 

مطالعه این مجموعه راهنما، کمک می کند تا مدیران، شناخت واقع‌بینانه‌تری از متداولترین ابزارهای مدیریتی به دست آورند، و در زمان رویارویی با مسائل پیچیده سازمانی، بتوانند ابزار یا ابزارهای مناسب را انتخاب کرده و به موقع بکار گیرید.  برای مشاهده اطلاعات بیشتر به اینجا رجوع کنید.

بزارهایی که در کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند عبارتند از:

 نظام ارزیابی متوازنالگوبرداریمهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
نوآوری مشارکتیقوم‌شناسی مشتریانشایستگی‌های محوری
وبلاگ شرکتمدیریت ارتباط با مشتریبخش‌بندی مشتریان
ابزارهای استراتژی رشدمدیریت دانشبرنامه‌ریزی اقتضایی و سناریو نویسی
ابزارهای مدیریت وفاداریادغام و خریدبیانیه ماموریت و چشم‌انداز
مکان یابیبرون سپاریسیستم شناسایی با امواج رادیویی(RFID)
شش سیگمامراکز خدماتی مشترکعملیات ناب
اتحاد استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیکمدیریت زنجیره تامین و مدیریت کیفیت جامع