پاتک طفره رفتن از کارها

مدیریت محترم،

آیا شما هم با تعداد زیادی از کارهای ریز و درشت که باید در مدت زمان کوتاه آنها را انجام دهید روبرو هستید؟

آیا به تعویق انداختن کارها به دلایلی از جمله نداشتن زمان کافی، مهم بودن سایر کارها مانند شرکت در جلسات و یا نداشتن تمرکز در محیط کار، گریبانگیر شما نیز هست؟

آیا شما نیز برای تکمیل کارها با معضلی به نام کمال طلبی روبرو هستید؟

آیا شما هم آرزو می کنید ایکاش بیش از 24 ساعت در شبانه روز وقت در اختیار می داشتید؟

اگر این گونه است و اگر تمایل دارید از روش ها و ابزار متنوع مدیریت زمان برای بالا بردن اثربخشی از وقتی که در اختیار دارید بهره ببرید، پیشنهاد می کنم از فن زیر که بسیار ساده ولی موثر است استفاده نمایید: