با مشتریانتان درددل کنید!

وقتی به وب‌سایت‌ها و یا مطبوعات شرکت‌های ایده‌پرداز و خلاقیت محورِ موفق، چه بزرگ و چه کوچک مراجعه می‌کنید، همواره صفحه یا صفحاتی با عنوان «درباره ما» یا «تاریخچه» یا «داستان ما» را مشاهده می کنید. وجود این گونه صفحات و بخش‌ها تنها به خاطر رعایت یک عرف معمول در طراحی وب‌سایت‌ها و داشتن صفحه about نیست، بلکه هدف مهمتری در پشت آن نهفته است. این هدف، تبلیغ غیر مستقیم از طریق برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان بالقوه و درگیر کردن ذهن آنان با پروسه پیشرفت و موفقیت آن شرکت است. در این صفحات تاریخچه و سرگذشت بنیانگذاران شرکت از ابتدا، شامل چالش‌ها، دردسرها، و شکست‌هایشان مطرح می‌شود. در ادامه آن، رموز موفقیت، اتفاقاتی که دیدگاه صاحبان آن کسب و کار را متحول کرد و به موفقیت رسانید و … بازگو می‌شوند. ادامه ...