گفتگوهای مجازی مشاور مدیریت
بخش هایی از گفتگوی مجازی من با یکی از همراهان محترم وب سایت مشاور مدیریت...
  • ایشان: سلام مهندس نماز روزه هاتون قبول یه پرسش داشتم... تو یه سازمان خدماتی که همه کارشون نظام مند هست کدوم قسمتش رو میشه کار کرد که بهبود داشته باشه؟ جذب یا فروش مشتری یا پایین آوردن زمان خدمات؟
  • مشاور مدیریت: ‫علیک سلام و همچنین، می تونید با تعریف شاخص های بهره وری در گام اول میزان خوب بودن شون رو اندازه بگیرید و بعد برید سراغ بهبود‬ 
  • ایشان: مثلا چه شاخصی میشه مثال بزنید؟ مثل نرخ جذب مشتری؟
  • مشاور مدیریت: ‫این شاخص ها هم می تونه مدنظر باشه ولی منظورم من شاخص بهره وری بود. مثلا میزان ضایعات به ازای مواد اولیه مصرف شده
  • ایشان: آهان مرسی