سردوانی
به نقل از همشهری سلام: برای مناسبتی به یکی از قنادی های معروف سفارش کیک دادیم. نیم ساعتی منتظر بودیم تا عوامل سر بالا کنند و نظر بزرگوارانه ای به ما بیندازند و حضورمان را به رسمیت بشناسند! با هزار منت آلبوم را در اختیارمان گذاشتند و نیم ساعتی توفیق اجباری پیدا کردیم تا دوباره منتظرشان شویم که بیایند و لطف کنند و سفارش مان را قبول کنند! وزن کیک آینده را به طور دقیق(!) تخمین زدند و مبلغ سفارش را تمام و کمال دریافت کردند و فرمودند پس فردا ساعت چهار خدمت برسیم! پس فردا راس ساعت به حضورشان مشرف شدیم. باز نیم ساعتی منتظر شدیم تا نظر لطفشان شامل حال مان شود و فیش را تقدیم کردیم که چند دست چرخید و هر کدام از عوامل نظر کارشناسانه ای رویش نوشتند! بعد از کلی چرخیدن، آخرین مسئول «سردوانی» فرمودند که کیک شما امروز حاضر نمی شود، بروید و فردا بیایید! بگذریم که چه بر ما گذشت... دست خالی رفتیم و فردا برگشتیم. چشم تان روز بد نبیند، کیکی که قرار بود کاکائویی باشد با تزئین شکلات، تبدیل شده بود به کیک توت فرنگی با تزیین خرگوش! و این گونه بود که معنی واقعی «مشتری مداری» را با گوشت و پوست درک کردیم!