خدمات مشتریان آینده نگر

مردی که چاپگرش خوب کار نمی کرد به تعمیرکار محلی تلفن زد، تعمیرکار خیلی صمیمی برخورد کرد و گفت: «احتمالا فقط باید تمیز بشه و چون ما برای این کار ۵۰ دلار می گیریم بهتره خودتون با استفاده از دستور العمل چاپگر، مشکل رو حل کنین!» مرد که از صداقت تعمیرکار خوشحال بود، پرسید: «رئیس شما می دونه که شما کسب و کارش رو کساد می کنین؟» تعمیرکار پاسخ داد: «راستش رو بخواین این نظر ایشونه که ما اجازه بدیم مشتری خودش این کار رو انجام بده تا پرینتر هم تمیز بشه هم کاملا خراب، بعدش برای یک سرویس کامل ۱۰۰ دلاری بیاد پیش ما!»