خط مشی شرکت شما چیست؟

این شرکت های بزرگ چه کار می کنند که این همه موفق، قابل اعتماد و مشهور هستند و در سراسر دنیا میلیون ها کاربر و طرفدار دارند؟ برخی از این برندها شاید بیشترین فروش با گران ترین سهام را در زمینه کاری خود نداشته باشند اما به دلیل رابطه خوبی که با مشتری ها دارند و درک درستشان از نیازهای اصلی مشتری ها، در جایگاه برترین برندهای دنیا قرار گرفته اند و برای خود پادشاهی می کنند. بیشترین تمرکز برندهای بزرگ روی ایجاد ارتباط احساسی با مشتری است.  این روش ردخور ندارد و همیشه خوب پاسخ داده است. وقتی این کار را انجام دهید، جاذبه بیشتر، تجارت پررنگ تر، رشد و درآمد بیشتر خواهید داشت. در این مطلب تاکتیک های برندهای قابل اطمینان و مشهور آمریکایی را بیان کرده ایم که رابطه خوبی با مشتری ها دارند و می توانید از روش آنهابرای بهبود شغل خود بهره بگیرید.

خط مشی ۱۰ شرکت برتر آمریکا (قسمت اول)

خط مشی ۱۰ شرکت برتر آمریکا (قسمت دوم)