شما چگونه فهرست کاری تان را تدوین می کنید؟

... دیوید آلن که در زمینه فهرست‌کردن کارها به مقام استادی رسیده، یادداشت‌برداری درست را به عنوان کاری مهم به شما پیشنهاد می‌کند. با انجام این کار از انتخاب اهداف غیر عملی و نامشخص جلوگیری می‌کنید. به عنوان مثال به جای آنکه در فهرست‌تان بنویسید «پیدا کردن شرکت حمل بار»، از این گزینه استفاده کنید «زنگ زدن به مامان و پرسیدن از او». بهترین شیوه برای یادداشت‌برداری مناسب، سئوال از خود است. قدم اول در انجام هر کدام از وظایف‌تان چیست؟ همین پرسش، اولین کار مهم روزانه شما است. مطلب کامل ...

seurat detail