ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
ارزشهای محوری سازمان را کدهای اخلاقی سازمان (Organization of Code of Business Ethics) نیز مینامند. این کدها اصول راهنمای سازمان و رهنمودی برای تصمیمگیری و رفتارهای سازمانی خواهند بود. در یک سازمان، اصول اخلاقی خوب، پیش شرط مدیریت استراتژیک خوب خواهد بود. بهتر است در همه جنبههای تدوین، اجرا و ارزیابی استراتژیها ارزشهای محوری سازمان رعایت گردیده و مورد توجه قرار گیرند.
ایزو ۱۰۰۱۵: بسیاری از سازمان ها با صرف هزینه های گزاف و از طریق آموزش های غیرموثر در صدد رفع کاستی های مربوط به شایستگی کارکنان شان هستند و متاسفانه هیچ گاه با این اقدامات، موفقیت نصیب شان نمی شود. چرا که همیشه آموزش (حتی شیوه موثر آن) راهگشا نیست و بایست از طریق اقدامات دیگر یا ترکیب چنین اقداماتی در سازمان به دنبال مقصود بود. اهم این اقدامات در ادامه فهرست شده اند لیکن به آنها محدود نمی گردد:
شعبانعلی: "همیشه احساس کردهام «مشاوران» کسانی هستند که چون نتوانستهاند کسب و کار خود را مدیریت کنند، ترجیح میدهند تا دربارهی مدیریت کسب و کار دیگران نظر بدهند. همچنانکه کسانی که به هنر علاقمندند و استعداد هنر ندارند، ناچار، به منتقد هنری تبدیل میشوند." مطلب کامل ...
مرسدس بنز نمایندگی های خود را آموزش می دهد که چطور می توان با انجام کارهایی ساده هنگام مراجعه مشتری به نمایندگی «تجربه خوبی» برای وی به وجود آورد. مرسدس بنز متوجه شده است که فقط محصول نیست که مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد چون حتی یک محصول جدید هم ظرف مدت کوتاهی تازگی خود را از دست می دهد اما یک تجربه خوب و به یاد ماندنی از مراجعه به نمایندگی بنز، در خاطرش می ماند. متن کامل این مطلب...
با قرار گرفتن مطالب جدید وبلاگ مدیریت عاشقانه به روز شد.