ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
همه ما با روند دشوار پیدا کردن مشتری جدید آشنا هستیم. همه ما میبایست تجربه کسب کنیم: شما سبک کاری آنلاین خود را پیدا کردهاید، نقاط قوت و ضعف خود را شناختهاید، و شاید کمی صبر و تحمل خود را بالا برده باشید. مشکل این است که تمامی اینها زمان زیادی را به خود اختصاص میدهند. ادامه ...
موضوع عجیبی نیست اگر بشنویم مدیریت شرکتی در مورد پیشبینیهای کسب وکارش صحبت کند: «فروش ما با ارقام پیشبینی شده همخوانی ندارد» یا «رشد اقتصادی پیشبینی شده برای ما مناسب است و انتظار میرود به اهدافمان برسیم.» به هر حال، باید بدانیم که کلیه پیشبینیهای مالی، چه در مورد ویژگیهای یک کسبوکار مانند رشد فروش باشد، چه در مورد وضعیت کلی اقتصاد، حدسهایی بر اساس آگاهیهای ما هستند. ادامه ...
رهبری استراتژیک مهارتی است که به آسانی بهدست نمیآید. آمارها نشان میدهد کمتر از ده درصد مدیران مسلط به ابزار رهبری استراتژیک هستند. این ابزار بهویژه در شرایط رکود و بحران اهمیت بیشتری پیدا میکند. دنیای اقتصاد نوشت: قابلیتهای رهبران استراتژیک از این قرار هستند: