ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
میزان موفقیت استاندارد ISO 9000 در شرکت ها ارتباطی با نوع فعالیت آنها ندارد.
اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریت کیفیت همیشه به تحقق اهداف شرکت ها منجر نخواهد شد.
یکی از مهمترین مشکلاتی که سبب کارا نبودن استاندارد ISO 9000 میشود، تعریف حدود پذیرش آن است.
شرکت هایی هستند که از نظر تجهیزات وضعیت خوبی دارند ولی در اجرای این استاندارد موفق نیستند .
ایزو تنها یک روش مستند سازی است و ربط چندانی به بهبود روشها و سیستمها ندارد. ایزو میگوید اگر از پنجره وارد خودرو ات می شوی و نمی گوید آیا این روش درست است یا نه.
باسلام
ضمن تشکر از کامنتی که در وبلاگ مشاور مدیریت گذاشته اید باید خدمتتان عرض کنم که بنده با نظر شما در خصوص تعریفی که از ایزو ارایه فرموده بودید موافق نیستم.
سلام
خواندنی و جالب بود
مرسی
موفق باشید و پاینده
با آرزوی کامیابی
علیک سلام
خوشحالم از این مفید بود.
با آرزوی دیدار مجدد.
جناب آقای صادق فر
من تجربیات سالهای متمادی کار در شرکتهایی که ایزو را با مشاوره شرکتهای معتبری مانند SGS پیاده کرده بودند بیان کرده ام. درست و غلطش را نمیدانم. تجربه ی من این است.
موفق باشید
جناب آقای حق پرست
اولا شرکت هایی مانند آنکه نام بردید شرکت های گواهی دهنده هستند و نه مشاور
ثانیا بنده بعنوان یک مشاور حرفه ای خدمتتان عرض کردم نظری را که در مورد ایزو فرموده اید صحیح نمی دانم.
سلام :
من بروزم خوشحال میشم سر بزنید
نظر فراموش نشه
علیک سلام
سر زدم و یادداشت گذاشتم