ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک، چرا باید به دور تو بگردم ؟؟؟
ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی ، برو با دل بیا تا من بگردم !
ویژگی های اساسی یک سیستم پاسخگوئی مناسب به شکایات مشتریان: نومن و کاتلین برای یک سیستم پاسخگوئی مناسب به شکایات ویژگیهای زیر را بر شمردند.
1ـدسترسی آسان
2ـ پاسخگوئی سریع
3ـ دسترسی بدون دردسر
4- کارکنان با اختیار عمل
5ـ گزینش و آموزش کارکنان
6ـ بانک اطلاعات مشتری
7ـ حمایت سازمانی
9ـ منصفانه و بی طرف بودن
استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ الزامات مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها را بیان می دارد و نمونه ای از نظامنامه انگلیسی آن به شرح ذیل قابل دسترس می باشد.
افزایش جمعیت و محدود بودن منابع در سطح جهان موجب شده است که بهره وری نقشی تعیین کننده در رشد اقتصادی،اجتماعی و افزایش رفاه ملی جوامع مختلف ایفا کند.
کشورهای توسعه یافته ودر حال توسعه مانند ژاپن ، سنگاپور و مالزی،توانسته اند با افزایش بهره وری منابع،تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه خود را به نحو چشمگیری افزایش دهند.
میزان موفقیت استاندارد ISO 9000 در شرکت ها ارتباطی با نوع فعالیت آنها ندارد.
اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریت کیفیت همیشه به تحقق اهداف شرکت ها منجر نخواهد شد.
یکی از مهمترین مشکلاتی که سبب کارا نبودن استاندارد ISO 9000 میشود، تعریف حدود پذیرش آن است.
شرکت هایی هستند که از نظر تجهیزات وضعیت خوبی دارند ولی در اجرای این استاندارد موفق نیستند .