مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

تقویم های مهر 1391

برای دریافت تقویم مهر 1391 اینجا کلیک کنید.

تقویم های مهر ماه 1391

نظرات 2 + ارسال نظر
مهشید شنبه 1 مهر 1391 ساعت 09:45 http://www.modirfile.ir

سلام.
ممنون که با گذاشتن این تقویم من و به دوران کودکی م بردی:)
ممنون اگه سایت من رو با اسم بانک اطلاعات علمی و تخصصی مدیریت لینک کنی:)

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.

خاطره فلاحی شنبه 1 مهر 1391 ساعت 12:43

جناب آقای صادق فر سلام

من از طریق وبلاگ شما با ایزو و اهمیت آن آشنا شدم. مدتی است در سازمان با مدیریت یکسری هزینه ها بودجه ای برای پیاده سازی الزامات ایزو در نظر گرفته ایم ولی متاسفانه در سازمان کسی با این مبحث اشنایی ندارد. آیا شما فرد یا موسسه معتبری در زمینه ارایه خدمات مشاوره ایزو میشناسید؟(سازمان یک شرکت تولیدی با 150 نفر پرسنل واقع در نزدیکی سمنان است)

با سپاس

سرکار خانم خاطره فلاحی
درود بر شما
پیام شما را دریافت کردم و از آشنایی با شما خوشحال شدم. متاسفانه من مشاوری را در نزدیکی سمنان نمی شناسم که به شما معرفی کنم. اگر خواسته باشید با من کار کنید (به صورت مشاوره از راه دور و مجازی و در صورت نیاز بازدیدهای میدانی از روندکارها) می توانم در خدمت تان باشم.
منتظر نظر شما هستم.
با احترام - صادق فر
http://sadeghfar.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد