مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نظرسنجی انتشار کتاب زنده پیاده سازی ایزو ۹۰۰۱ در سازمان

مشاور مدیریت در حال تدوین و انتشار کتاب الکترونیکی و زنده راهنمای پیاده سازی ایزو ۹۰۰۱ در سازمان است. این کتاب به گونه ای تدوین می شود که مدیران سازمان ها بدون نیاز به استفاده از خدمات مشاورین ایزو ۹۰۰۱ بتوانند این استاندارد بین المللی را در سازمان خود پیاده سازی نمایند. ممنون خواهم شد با مشارکت در این نظرسنجی مشاور مدیریت را در انتشار بهتر کتاب یاد شده همراهی فرمایید.

در حال حاضر شما می توانید بخش هایی از این کتاب زنده را در اینجا مطالعه فرمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 22:42 http://tazad.ir

منظور از زنده رو متوجه نشدم
اما حرکت بسیار خوبی هست به نظرم

به نظر من کتاب های کاغذی کتاب های مرده ای هستند چرا که وقتی یکبار نوشته می شوند تا زمان تجدید چاپ (اگر به تجدید چاپ برسد) امکان بازنگری برایشان نیست. ولی در این کتاب که الکترونیکی است و به زودی نسخه معرفی آن ارایه خواهد شد با هر اظهار نظر خوانندگان آن و در لحظه می توان نسخه اول کتاب را بازنگری کرد و یا اینکه آن را توسعه بخشید. بنابراین این کتاب زنده و پویا خواهد بود.

امین جمعه 10 آذر 1391 ساعت 12:23 http://tazad.ir

ممنون از پاسخ
گمان من این بود که منظور محتوای اینتراکتیو و تعاملی هست
یا اینکه چیزی شبیه وبلاگ نویسی زنده و پوشش دهی آنلاین به تغییرات... که البته در مورد کتاب خیلی معنایی نداره

خواهش می کنم!
تلاشم این خواهد بود که تعاملی باشد. مهم این است که حتما بر اساس نظرات خوانندگان توسعه خواهد یافت.

دهقان از یزد دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 16:30

با سلام
آیا بهتر نیست که کل حجم کتاب آموزشی همزمان ارائه نگردد و از ابتدا تا هرجایی که آماده است در دسترس کاربران قرار گیرد و بعد گام به گام تکمیل شود.
بنظرم باعث خواهد شد تا کاربران نیز گام به گام بررسی نموده و یاد بگیرند و کاربردی تر و آموزنده تر از مطالب این کتاب استفاده گردد.
به هر حال با تشکر فراوان از ذوق و حوصله جنابعالی.
با احترام - دهقان

علیک سلام جناب آقای دهقان
از پیشنهاد خوب شما ممنونم. البته قصد من نیز همین بوده است ولی چون این کتاب رایگان نخواهد بود می بایست بخش های اصلی آن را تمام کنم تا درخواست کنندگان تمایل به پرداخت هزینه (البته ناچیز) آن را داشته باشند. سپس تکمیل شدن کتاب به مرور به خوانندگان آن اطلاع رسانی خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد