مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

محیط کاربری آفیس خودتان را مدیریت کنید

به نظر من این قدرت نرم افزار نویسی هستش که امکان سفارشی سازی به کاربر را می ده و همچنین مشتری گرایی شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت... تو فنجون به مطلب جالبی برخوردم که بهم یاد داد چطوری می تونم محیط کاربری نرم افزارهای آفیس (مانند ورد) را برای خودم سفارشی سازی کنم. با خوندن مطلب سفارشی سازی تب آفیس به راحتی تونستم یک تب مناسب کارکردهای حداکثری خودم در نرم افزار ورد ایجاد کنم. توصیه می کنم شما هم با یادگرفتن این مهارت محیط کاربری خودتان را در آفیس مدیریت کنید.

01 selecting customize ribbon چگونه یک تب سفارشی در office اضافه کنیم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
pouyan سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 12:03

سلام
چه جالب-فکر هم نمیکردن همچین امکانی وجود داشته باشه-چیز به درد بخوریه
میتونم بپرسم شما از کدوم امکانات بیشتر استفاده میکنید و اونها رو توی یه تب،سفارشی سازی کردید؟

علیک سلام
استفاده از امکانات بستگی به نوع کاربری داره و می تونه کاملا شخصی و سلیقه ای باشه... من از موارد زیر (به عنوان مثال) زیاد استفاده می کنم که اونها رو سفارشی سازی کردم:
format painter
print preview
hyperlink
justify
save as
new comment

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد