مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

تفاوت مایکروسافت و جنرال موتورز

یل گیتس: اگرفنّاوری جنرال موتـــورز با سرعتی همســــان فنّاوری کامپیوتر پیشرفت کرده بود، امروز اتومبیل هایی سوار می‌شدیم که:سرعتشان 22000 مایل بر ساعت بود! مصرف بنزین آنها 4 لیتر درهر 1000 مایل بود!! بهای آنها 25 دلار بود!!! 
پاسخ جنرال موتورز:
1- بدون هیچ دلیلی ماشین شما در روز دوبار تصادف می‌کرد!
2- هردفعه که خطهای وســط خیابان را ازنو نقاشی می‌کردند شما باید یک ماشین جدید می‌خریدید!
3- گاه وبیگاه ماشین شما درخیابانها از حرکت باز می‌ایستــــاد وشما چاره‌ای جز استارت (Restart) مجدد نداشتید!
4- هربار که جنــــرال موتورز مدل جدیدی را به بازار عرضه می‌کرد خریداران ماشین باید راننــــدگی را از اول یاد می‌گرفتند چون هیچ یک از عملکردها و کنترلهای ماشین مانند مدل قبلی نبود! 
5- برای خاموش‌کردن ماشین باید دکمه استارت را می‌زدند!
6- جنرال موتورز خریداران ماشینهایش را مجبور به خرید نقشه‌های راههایی می‌کرد که ممکــــن بود اصلاً به درد راننـــدگان نخورد.
7- کیسة هــــــوا قبل از بازشدن در هنگام تصادف از شما می‌پرسید: Are You Sure?!   

به نقل از رایانامه یکی از دوستان

مدیریت خانواده

مدیر گرامی: وب سایت مدیر یار قسمتی را تحت عنوان مدیریت خانواده ایجاد کرده است که مطالب مفیدی در آنجا در دسترس قرار گرفته است. اگر تمایل دارید از این مطالب استفاده نموده و آنها را در سازمان خود منتشر نمایید به این قسمت رجوع فرمایید.  

 

نظر سنجی چالش های مدیریتی سازمان های ایرانی

مدیر گرامی: مشاور مدیریت تصمیم دارد در انتهای سال 1388 با طرح پرسش هایی مهمترین چالش های سازمان های ایرانی را شناسایی و دسته بندی نماید. نتایج جمع بندی شده این نظر سنجی به مدیران سازمان ها کمک خواهد کرد تا بتوانند چالش های مدیریتی سازمان خود را با دیگر سازمان ها مقایسه نماید. خواهشمند است با تکمیل این پرسشنامه مشاور مدیریت را در این مهم یاری نمایید. 

معیارهای انتخاب گواهی دهنده ایزو 9001 و 14001

مدیر گرامی: اگر در صدد دریافت گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱، 14001 و یا سایر گواهینامه های سیستم های مدیریت هستید قبل از انتخاب شرکت گواهی دهنده مناسب است نسبت به ارزیابی این شرکت ها اقدام نمایید. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) توصیه هایی در این خصوص داشته است که شما می توانید در مقاله ای که مشاور مدیریت در این رابطه منتشر کرده است معیارهای ارزیابی شرکت های گواهی دهنده را مطالعه نمایید. برای دریافت این مقاله از پیوندهای زیر استفاده نمایید. 

نسخه web - نسخه PDF 

تبدیل نام به خط فارسی باستان (میخی)

 مدیر گرامی: آیا می دانید اگر شما در دوران ایران باستان مدیریت می کردید نام شما چگونه بر روی سنگ نبشته های آن دوران کهن و باشکوه ثبت می شد؟ برای پاسخ به این سئوال کافیست اینجا کلیک کنید و نام خود را به خط میخی مشاهده فرمایید. 

اولین پیش شماره ماهنامه مشاور مدیریت منتشر شد

ماهنامه مشاور مدیریت

پیش شماره اول - بهمن 1388

 

مدیر گرامی:

اولین پیش شماره ماهنامه مشاور مدیریت منتشر شد. برای دریافت این ماهنامه از نشانی های زیر استفاده فرمایید.

خوشحال خواهم شد از نقطه نظرات ارزنده جنابعالی برای بهبود مطالب این ماهنامه بهره مند شوم.

 

نسخه Web - نسخه PDF

 

 

مینی مال اهداف کیفیت ایزو ۹۰۰۱

مشاوران محترم پیاده سازی استانداردهای خانواده ایزو ۹۰۰۱ شاید تا کنون با مشاهده چنین گفتگویی بارها و بارها روبرو شده باشند. شاید هم نه ! نظر شما چیست؟