مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آیا شما هم چشم اندازهای مصوری دارید؟

وقتی نتیجه کارگروه های مختلف را که در زمینه مدیریت استراتژیک (راهبردی) کار شده است، به من ارجاع داده میشه تا آنها را بررسی کنم و همین چند روز گذشته نمونه ای از این نوع کار را داشتم به دست اندرکاران مهمترین توصیه ای که دارم این است که اگر بتوانید چشم اندازها و راهبردهایتان را به تصویر بکشید می توان فهمید که در تعیین و طراحی آنها موفق بوده اید. به تصویر درآوردن چشم انداز و راهبردها یکی از موفق ترین روش های پیاده سازی اثربخش آنها است. پروژه اتاق بیمار ۲۰۲۰ یکی از نمونه های کاربردی در این رابطه است. 

مشاور مدیریت نمونه های دیگری را در قسمت مدیریت راهبردی وب سایت خود نیز ارایه کرده است که مراجعه به آنها نیز خالی از فایده نیست.

سوشیر را تجربه کنید

تصور کنید توسط شما یا یکی از مشتری های شما باید یک فایل برای جلسه ای مهم ارسال گردد. در چنین مواقعی از چه روشی استفاده می کنید؟ 

۰

۰

۰

۰

۰

آیا از خدمات سوشیر با حجم یک ترابایت برای رفع این نیاز استفاده خواهید کرد؟ بیشتر بدانید...

تئاتر و زنان بی خانمان هم می توانند دستمایه کارآفرینی باشند

تیتر خبری که برایم پیامک شده بود، کوتاه اما بسیار جالب بود و همین باعث شد تا آن را پیگیری کنم. خبری که در آن آمده بود: "با هدف افزایش عزت نفس زنان کارتن خواب، نخستین گروه تئاتری زنان بی خانمان به روی صحنه می رود. "در پیگیری های اولیه به این نکته اشاره شد که شهرداری متولی انجام چنین کاری است ودر مرتبه بعد هم ساماندهی این قشر و بهره گیری از هنر این افراد مدنظر است .این طرح با بهره گیری از افرادی که حتی مکانی برای سکونت ندارند ،آغاز شده وقرار است ادامه پیدا کند.برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر رضا جهانگیری فر رییس سازمان اجتماعی و خدمات شهری که متولی این امر است ، گفت و گویی داشتیم که در پی می آید. ادامه ...

هر آخه ای یک فرصت تازه است

بیش از 10 میلیون نفر هر ساله کسب و کاری را آغاز می کنند و

در نتیجه هر ساله بیش از 3 میلیون کسب و کار کوچک ایجاد می شود. (ادامه ...)


فرصت هایی برای شروع کسب و کار

ایمیل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

اخیرا شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خدمت پست الکترونیک خودش را معرفی کرده است. من هم سری زدم تا اگر میسر شد یک حساب کاربری در این خدمت ایجاد کنم. وقتی خواستم ثبت نام کنم و حتی برخی از اطلاعات خواسته شده را نیز وارد کردم رسیدم به این قسمت که باید مبلغ هزار تومان را آن هم به صورت حضوری واریز کنم...! البته اصلا به این نکته هم اشاره ای نکرده که نشانی محلی که باید برم و احتمالا به خاطر ازدحام ناشی از علاقه مندی به بازگشایی چنین خدمتی ساعت ها توی صف وایستم کجاست...!؟ به نظر شما پیگیری بکنم تا هم محل مشخص بشه و هم ثبت نامم رو کامل کنم؟