X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

جمعه 28 آذر 1393
مکاتبات مشاور مدیریت

از تاریخ ۹۳/۹/۲۹ مشاور مدیریت تصمیم دارد برخی از مکاتبات (موارد غیر محرمانه) خود با مدیران عامل سازمان هایی که از خدمات مشاوره اینجانب استفاده می نمایند را به منظور آشنایی و راهنمایی سایر مدیران محترم منتشر نماید. از شما مدیر گرامی که دراین باره و با هدف پربار کردن تجارب مشاور مدیریت نظرات خودتان را با من به اشتراک می گذارید بسیار سپاسگزارم.  برای مشاهده این مکاتبات به صفحه مکاتبات مشاور مدیریت در وبسایت مشاور مدیریت مراجعه نمایید.


شنبه 15 آذر 1393
فروش ایزو دز طریق دفاتر پیشخوان دولت

پیرو اطلاعات دریافتی هیأت مدیره انجمن مبنی بر ایجاد امکاناتی در برخی دفاتر پیشخوان دولت برای فروش از راه دور گواهینامه‏ های ایزو با تکمیل فرم مخصوص، نامه‏ای با مضمون زیر برای رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران تنظیم و ارسال گردید. 

در این نامه ضمن تشریح موضوع فوق بر این نکته تأکید گردید" اقداماتی از این نوع که با سوء استفاده از عدم وجود نهادهای نظارتی موثر و بهره ‏گیری از نا آگاهی برخی ذینفعان، انجام می‏ پذیرد علاوه بر نقض کلیه قوانین داخلی و بین المللی در خصوص صدور گواهینامه های مذکور، اعتبار مرکز تأیید صلاحیت ملی ایران و سازمان ملی استاندارد را که متولی اصلی تأیید صلاحیت شرکت‏های گواهی دهنده و اعتبار دهنده می باشند خدشه دار نموده و از سوی دیگر موجب بی اعتمادی به مشاوران مدیریت و حرفه‏ مشاوره مدیریت در کشور می شود. "

همچنین با توجه به اهداف، رسالت، فراگیر بودن و جایگاه قانونی انجمن مشاوران مدیریت ایران و لزوم حفظ و بهبود سیستم های مدیریت و گواهینامه های صادره در این زمینه برای سازمان‌های مختلف در کشور درخواست گردید تا جلسه مشترکی با هیأت مدیره انجمن جهت ارائه توضیحات تکمیلی برای شفاف تر نمودن موضوع برگزار شود تا راهکارهای مناسب برای رفع معضل فوق و نیز زمینه های همکاری مشترک سازمان و انجمن برای ارتقاء کیفیت فعالیت‏های مشاوره ای و نظام های مدیریتی در راستای توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور مورد بررسی و تصمیم‏گیری قرار گیرد. منبع خبر


سه‌شنبه 4 آذر 1393
پرسشنامه یا درد دل

سلام استاد

انشالله میخوام یه مقاله ای در مورد رضایت شغلی کارکنان بیمارستان شهرمون بنویسم، میخواستم بدونم برای جمع آوری اطلاعات پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ مناسبتر است یا پرسشنامه رضایت شغلی ... چه موضوعات جدیدی در زمینه بیمارستان یا رفتار سازمانی و کارکنان بیمارستان وجود داره که نتایج اونا برای بهبود کیفیت بیمارستان و ارائه خدمات وجود داره؟؟؟

تشکر از کمکاتون


باسلام

هیچ کدام از پرسشنامه هایی که گفتید مناسب نیست... لطفا برید و پای درد دل کارکنان بیمارستان بنشینید.


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1101486


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001