مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی

آرامش خاطر1. روان‌شناسی صنعتی- سازمانی چیست؟ این رشته روان‌شناسی به مطالعه رفتار و محیط کار می‌پردازد. روان‌شناسان صنعتی- سازمانی غالباً برای افزایش کارایی محیط کار، انتخاب کارکنان مناسب برای کارهای بخصوص، و تولید آزمون‌های مرتبط به پژوهش می‌پردازند. 

ادامه مقاله را اینجا مطالعه کنید و برای استفاده از خدمات ؛مرکز پژوهشی روانشناسی سازمانی دانشگاه فردوسی مشهد؛ به اینجا رجوع کنید.اگه دوست داشتید این سایت مرتبط را هم مشاهده فرمایید و در پایان برای کمی آرامش خاطر روی تصویر کلیک کنید.

پاسخ جالب آلبرت انیشتین به خواستگارش

می گویند "مریلین مونرو" یک وقتی نامه ای نوشت به "البرت انیشتین" که فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه ها یمان با زیبایی من و هوش و نبوغ تو چه محشری می شوند!
اقای "انیشتین" هم نوشت: ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانم. 
واقعا هم که چه غوغایی می شود! ولی این یک روی سکه است. فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می شود.

چگونه یک صورت جلسه بد ننویسیم

دریافت کامل مقالهبی شک برای شما هم پیش آمده است که مسئول تدوین صورت جلسه کامل و دقیقی برای یک جلسه شده باشید. معمولا هنگام تدوین اولین صورت جلسه امکان توجه به تمام زوایای تنظیم یک صورت جلسه مناسب سخت است، چرا که صورت جلسه مورد نظر باید علاوه بر اینکه اهداف و نیازهای جلسه را برآورده می نماید بتواند بعنوان مرجع مناسبی در آینده نیز مورد استناد قرار گیرد.

اگر در خود صبر و حوصله کافی سراغ دارید، می توانید با خواندن این دست نوشته و مرور مستمر آن قبل از تدوین صورت جلسه های آتی، دانش کافی برای تدوین صورت جلسه رسمی را آموخته و با نوشتن حداقل ده صورت جلسه با توجه به مبانی مطرح دراین دست نوشته، به مهارت کافی در تدوین یک صورت جلسه مناسب دست یابید. بدین منظور کافیست پنج گام تشریح شده را به ترتیب مد نظر قرار دهید. برای دریافت متن کامل مقاله روی تصویر کلیک کنید.

آزمایشگاههای همکار ملزم به استقرار استاندارد 17025 هستند

به گزارش اداره کل نظارت بر اجرای سیستم های کیفیت،تمدید پروانه تائیدصلاحیت آزمایشگاه های همکار مستقر در واحدهای تولیدی مشروط بر استقرار استاندارد 17025 تا پایان شهریور ماه 1388 است.

مدیر کل نظارت بر اجرای سیستم های کیفیت با اشاره به تاکید رییس سازمان استاندارد مبنی بر آخرین تغییرات در فرایند تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار، اعلام داشت: این اداره کل دریافت کننده بسیاری پیشنهادات و گاها شکایاتی از سوی مشتریان، آزمایشگاه های همکار، گمرکات و سایر سازمان ها و اشخاص حقوقی و حقیقی ذیربط در خصوص فرایند تایید صلاحیت و آزمایشگاه های همکار بود.

وی، بازنگری برفرایند را امری اجتناب ناپذیر دانست و گفت: لازم بود این فرآیند با توجه به تسهیلات، شرایط زمانی و مکانی، در دست اجرا قرار می گرفت که پس از بررسی های لازم و طرح موضوع، با تاکید ریاست سازمان در چهارصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای معاونین مقرر گردید، تمدید پروانه تائید صلاحیت آزمایشگاه های همکار مستقر در واحدهای تولیدی مشروط بر استقرار استاندارد 17025 تا پایان شهریور ماه 1388 صورت پذیرد و درصورت عدم پیاده سازی استاندارد مذکور باید اقدام به تعلیق و یا عدم تمدید پروانه آزمایشگاه های همکار مستقر در واحد تولیدی نمود.

وی افزود : در این جلسه مقرر گردیداز خرداد سال 1388 نمونه های وارداتی و آزمایشی تنها برای آزمایشگاه های همکاری (اعم از مستقل و یا مستقر در واحد تولیدی) ارسال گردد که دارای گواهینامه تایید صلاحیت بر اساس استاندارد 17025 می باشند. برای مشاهده اصل خبر روی تصویر بالا کلیک کنید.