مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مدیریت جلسات

کلیک کنید. 

برای مشاهده چندین مقاله راجع به مدیریت جلسات روی تصویر فوق کلیک کنید.

رضایی: چرا آمار صندوق ها بعد از ۵ روز اعلام نمی شود

محسن رضایی روز گذشته در نامه ای خطاب به وزیر کشور نسبت به تعلل کم سابقه آن وزارت خانه در ارائه آمار تفصیلی صندوق های رای به نماینده قانونی وی، اعتراض کرد و آن را زمینه ساز از بین رفتن حق نامزدها برای شکایت قانونی دانست.به گزارش مهر، در بخشی از این نامه آمده است: احتراما، به اطلاع می رساند با وجود تقاضاهای مکرر نمایندگان این جانب و نامه رسمی به رئیس جمهور و با گذشت پنج روز از انتخابات، تاکنون اطلاعات مربوط به نتایج شمارش صندوق ها که اولین و ابتدایی ترین حق کاندیدا است، در اختیار این جانب قرار نگرفته است.

لذا با توجه به این که تاخیر کم سابقه پنج روزه ستاد انتخابات کشور در ارائه نتایج شمارش آراء صندوق ها، بعد از اعلام نتایج کلی انتخابات، موجب ایجاد شائبه عددسازی در صندوق ها برای تطبیق با نتایج کلی حوزه های انتخابیه شده است، انتظار می رود که حداکثر تا پایان وقت اداری امروز (روز گذشته) نسبت به تحویل اطلاعات شمارش صندوق های رای اقدام نمایید. اصل خبر اینجا است. 

همچنین محسن رضایی اعلام کرد مستنداتی در مورد کدهای ملی شهروندان ایرانی دارد که حکایت از آرای سه و نیم میلیونی او دارد، خبرنگار انتخاب به نقل از یک منبع نزدیک به او به اطلاعات تازه ای دست پیدا کرد.
این منبع مطلع گفت: محسن رضایی تا بعد از ظهر روز گذشته موفق به جمع آوری اطلاعاتی شده که حکایت از آن دارد که 900 هزار ایرانی (با استناد به کدملی) تایید کرده اند که به محسن رضایی رای داده اند.این در حالی است که آرا ی محسن رضایی کمتر از 650 هزار از سوی وزارت کشور اعلام شده است. اصل خبر اینجا است.

نامه سرگشاده مهندس میرحسین موسوی به شورای امنیت کشور

به گزارش قلم نیوز ،متن این نامه به شرح زیر است: 
بسمه تعالی
شورای امنیت کشور
طی ایام اخیر به کرات مشاهده می شود که همردیف با قوای انتظامی افرادی بدون لباس فرم، بدون نشان مشخص و بدو ن جایگاه قانونی معین با سلاح های سرد (از قبیل شلنگ، چماق، زنجیز، میله آهنی و ....) و گاهی سلاح گرم در سطح شهر ظاهر می شوند، قبل از نیروی انتظامی به صفوف تظاهرکنندگان حمله می کنند و ضمن تحریک اجتماعات به تخریب اموال و وسایل نقلیه مردم می پردازند. به آن شورا متذکر می شوم این پدیده شوم که متصدیان برقراری امنیت و نظم در خلال صفوفشان از نیروهای لباس شخصی استفاده کنند تنها نشان می دهد که نیروی انتظامی از مغایرت اعمال خود با شان و وظیفه قانونی اش کاملا اطلاع دارد، به صورتی که حاضر نیست ننگ این اعمال به لباس متحدالشکل او نسبت پیدا کند. آزادی، نظم و امنیت از حقوق اولیه و توامان شهروندان است که طی مدت اخیر هر سه آنها از سوی نیروهای لباس شخصی مورد تجاوز قرار گرفته است.
ضمن محکوم کردن این رویه از کلیه مقامات ذیربط موکدا درخواست می شود جهت کمک به حفظ آرامش و امتناع از تحریک اجتماعات خودجوش و مسالمت آمیز مردم فورا از مداخلات این افراد جلوگیری به عمل آورند.

میرحسین موسوی

رونوشت: شورای عالی امنیت ملی - اصل نامه اینجا است.

جوابیه حضرت آیت الله العظمی صانعی در پاسخ به آقای مهندس موسوی

نامه دردمندانه، انسانی، اسلامی و ایمانی جنابعالی را دریافت کردم، امید آن داشتم که انتخاب شما با کوله باری ازتجربه و تعهد و دعای امام امت (سلام الله علیه) ویاران با وفایش، شادی مردم فهیم وآگاه ایران اسلامی را دوچندان کند. اما صد افسوس که چنین نشد، یقین بدانید که احقاق حقوق و احترام به رای مردم و صیانت از انتخاب آگاهانه ملت که درمتن نامه شما به خوبی نمایان است تنها از طریق آگاه نمودن همه انسانها و ادامه آن امکان پذیر است. ادامه نامه اینجا است.

اعتراض محسن رضایی به پخش گزینشی پیام خود در صداوسیما

جناب آقای مهندس ضرغامی
ریاست محترم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

با کمال تأسف، مشاهده می‌شود که صداوسیما، اطلاعیه اینجانب را گزینشی و ناقص به اطلاع مردم می‌رساند. این مسأله بر خلاف اخلاق رسانه‌ای است. دستور دهید از این کار جلوگیری شود و متن اطلاعیه را کامل بخوانند. من در اطلاعیه خود، ضمن آنکه مردم را به آرامش توصیه کردم، از مسئولان نظام خواسته‌ام که دغدغه‌های مردم را نیز پیگیری کنند. برای اینجانب هم مردم و هم نظام، هر دو، مهم هستند و اصولاً راه سوم که من به آن معتقد هستم، بر همین اساس استوار است.  

برای دریافت متن بیانیه دوم کروبی اینجا کلیک کنید.

نامه تند یک هوادار و پاسخ رضایی؛ آهای سردار تو شجاعت نداری!

دکتر محسن رضایی به نامه تند و انتقادی یک هوادار درباره سکوت درباره نحوه شمارش آرا پاسخ داد و تأکید کرد: امروز کسانی که با حق شما مخالفند، از امنیتی شدن فضای سیاسی کشور استقبال می‌کنند.

به گزارش «تابناک»، محسن رضایی در سایت شخصی خودش به نامه تند و انتقادی یک هوادار درباره سکوت درباره نحوه شمارش آرا پاسخ داد و تأکید کرد: امروز کسانی که با حق شما مخالفند، از امنیتی شدن فضای سیاسی کشور استقبال می‌کنند.

بنا بر این گزارش، متن این نامه و پاسخ آن بدین شرح است:

نامه یک هوادار به دکتر رضایی:

آهای سردار. من به تو رأی دادم چون فکر می‌کردم «مرد»ی و یک رئیس‌جمهور مقتدر برای ایران من خواهی بود، ولی با خواندن پیام امروزت ـ که بدون تأکید بر حق ما فقط دعوت به آرامش کرده بودی ـ مأیوس شدم. چرا جلوی تضییع حق من و رأی من نایستادی؟ چرا اعتراض نکردی؟

آیا هواداران تو، یعنی ما، تنها ششصد هزار نفریم؟ تو این آمار را باور می‌کنی؟ تو در تهران برای خودت نشسته‌ای و نمیدانی هزاران نفر مثل من با اینکه ستاد انتخاباتی درست و حسابی نداشتی، ولی تا می‌توانستیم بین رفیق و آشنا برایت تبلیغ کردیم، چون می‌گفتیم اصلح تویی. اتفاقاً استقبال مردم هم عالی بود؛ همه می‌گفتند مرد است، با برنامه آمده و با اخلاق است.

فقط بیست هزار تومان با پول خودم تراکت چاپ و توزیع کردم. حالا که نگاه می‌کنم، می‌بینم شجاعت هم بخشی از اصلح بودن است و تو آن را نداری. خداحافظ انتخابات و خداحافظ مردی که بزرگ می‌دیدمت.

پاسخ دکتر رضایی به نامه یک هوادار:

فرزند عزیزم. احساسات پاک شما را می‌ستایم و بر احساس مسئولیتتان درود می‌فرستم و از اینکه از درآمد خود برای تبلیغات اینجانب استفاده کردی، من را شرمسار خود نمودید و اگر ببینمت دستت را می‌بوسم، ولی بدانید که امروز جامعه ما نیاز به آرامش دارد. فرصت هست که از حق شما دفاع کنم. مطمئن هستم که می‌دانید تدبیر هم باید در کنار شجاعت باشد.

امروز کسانی که با حق شما مخالفند، از امنیتی ‌شدن فضای سیاسی کشور استقبال می‌کنند و به همین دلیل من توصیه می‌کنم که آرامش و متانت خود را حفظ کنید. مطمئن باشید همان‌ گونه که در انتخابات در کنار شما بودم، تا آخر نیز در کنار شما خواهم ماند.

محسن رضایی. ٢٣ خرداد ٨٨.اصل خبر اینجا است.