مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

بیانیه مرگ! هدیه هر سال مشاور مدیریت به مناسبت شب ها قدر

تازه زمانی که تصمیم گرفتم با تکمیل فرم ذیل برای زندگی خودم برنامه ریزی بلند مدتی داشته باشم، نمی دانستم که تا این حد ناتوانم!

__ (نام خود را بنویسید) شب قبل در ___ سالگی(سنی که تمایل دارید) درگذشت.

وی قبل از فوت در __(جایی که بیشتر دوست دارید) زندگی می کرد.

او به عنوان یک ____ (شغلی که دوست دارید داشته باشید) مشغول بکار بود و مقام ___ را (تا میزانی که دوست دارید ترقی کنید) دارا بود.

 فعالیت های متفرقه او ____ ( سرگرمی ها، فعالیت های فوق برنامه و علایق مورد نظر خود را ثبت کنید) بود.

دستاوردهای وی شامل _______ بود.

او به خاطر ________ همیشه دریادها باقی خواهد ماند. 

 

آیا آماده اید؟

مدیریت محترم، وضعیت های اضطراری، حوادث و بلاهایی نظیر سونامی ژاپن یا اغتشاش های اخیر لندن، در هر زمانی می تواند رخ دهد. سازمان ها در سرتاسر جهان به طور فزاینده ای در حال پیاده سازی فرآیندهای مدیریت ریسک برای مواجهه با این ناپایداری ها هستند و به دنبال حصول اطمینان از تداوم کسب و کار خودشان می باشند. اما اگر تامین کنندگان و مشتریان آنها قادر به تحویل یا خرید محصول نباشند، توانمندی یک سازمان در دستیابی به اهداف خودش به خطر می افتد.

سازمان ایزو به منظور ارتقاء قابلیت عکس العمل زنجیره تامین در هر سطحی اقدام به توسعه استانداردی جدید کرده است. ایزو 28002 ویرایش 2011 با عنوان "سیستم های مدیریت امنیت برای زنجیره تامین – توسعه قابلیت عکس العمل در زنجیره تامین – نیازمندی ها همراه با راهنمایی هایی برای استفاده" عنوان این استاندارد جدید است.

سازمان هایی که در می یابند بیش از پیش نیازمند قابلیت عکس العمل هستند، کافی نیست تنها به فرآیندها داخلی خودشان تمرکز داشته باشند. استاندارد ایزو 28002 فرایندهایی جامع و سیستماتیک را برای افزایش پیشگیری، محافظت، آمادگی، تسکین، عکس العمل، تداوم عملیات و بازیابی از در هم گسیختگی های ناشی از حوادث پیشنهاد می دهد. 

این خبر ترجمه بخشی از خبر سازمان ایزو است که متن اصلی آن را می توانید اینجا مطالعه نمایید.

معلمی عالی که متعالی شد

اهداء اعضاء یک بیمار مرگ مغزی شده در مشهد مقدس موجب نجات و ادامه شش زندگی شد . 
مسئول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : در دویست و هفتادمین عمل اهداء عضو از بیماران مرگ مغزی شده ،اعضاء پیکر معلم فداکار مشهدی آقای محمدتقی بخارایی 64 ساله که از بیمارستان فارابی به مرکز مدیریت پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده بود، پس از رضایت خانواده وی وا نجام مراحل تأیید مرگ مغزی در بیمارستان امام رضا (ع) به پنج بیمار زندگی دوباره بخشید.
دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه های زنده یاد محمدتقی بخارایی به خانم 54 ساله از قاین وخانم 58 ساله از مشهد که سالها از نارسایی کلیه رنج میبردند به صورت رایگان ا هدا و پیوند زده شد. 
وی گفت: اهدای قسمتی از پوست مرحوم به بیماری که در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) بستری می باشد ، زندگی دوباره بخشید.
مسئول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود:همچنین قرنیه مرحوم محمد تقی بخارایی در بیمارستان خاتم الانبیاء مشهد به بیماری نابینا ، بینایی دوباره بخشید .
دکتر خالقی گفت: کبد مرحوم نیز در بیمارستان نمازی شیراز به آقای 64 ساله اهل چابهار اهداء و پیوند شد.
توضیح مشاور مدیریت: آقای محمد تقی بخارایی دبیر ریاضی بنده در سه سال از چهار سال دوران دبیرستان شهید حکمت مشهد (ابن یمین) بود. یادش بخیر و روحش شاد!