مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

پیش از صحبت کردن فکر کنید .

در این مقاله قصد نداریم به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید در حین یک مکالمه خونسردی خودتان را حفظ کرده و عصبانی نشوید، البته این مسئله به نوبه خود یک امر مهم در ارتباط با دیگران محسوب می شود! اما می خواهیم در این مقاله به شما آموزش دهیم که در حین صحبت کردن چگونه می توانید تاثیر بیشتری بر روی اطرافیان خود بگذارید و آنها را بهتر متوجه منظور خود کنید.

رازهای موفقیت گوگل از زبان مدیرعامل

شرکتی که ٩ سال قبل در همین روزها، با یک میلیون دلار سرمایه در یک گاراژ شروع به کار کرد، حالا ١٣ هزار نفر پرسنل تمام وقت دارد، گردش مالی سالانه اش به ١٠ میلیارد دلار و سودش به ٣میلیارد دلار می رسد و همه این کسب و کار را مدیون سایتی است که بازکردنش حتی با کندترین خط های اینترنت هم کمتر از ٥ ثانیه طول می کشد.

مشاهده تصاویر بیشتر

مطالعه کامل خبر به نقل از روزنامه خراسان

مدیریت ضرب العجل ها

مشاهده مقاله

توانایی مدیریت مهلت های نهایی در انجام امور کاری می تواند هم در موفقیت کوتاه مدت، و هم در موفقیت بلند مدت شما نقش مهمی را بازی کند. اگر می خواهید اندیشه های خلاق در محیط کاری شما شکوفا شوند، باید این قابلیت را داشته باشید که در مدت زمان معین، کارها را با کیفیت بالایی به اتمام برسانید. باید کارهای خود را طوری تنظیم و برنامه ریزی نمایید که هنگام نزدیک شدن آخرین مهلت کاری، با مشکل خاصی مواجه نشوید. همچنین با انجام این کار می توانید به کارفرمای خود ثابت کنید که کارمند لایق و توانایی هستید. علاوه بر این سایر همکارانتان نیز متوجه شایستگی های شما می شوند و در میان آنها نیز می توانید به محبوبیت دست پیدا کنید.

این هم یک نوع آزمون برای شناخت بیشتر خودتان

بر روی عکس زیر کلیک کرده و انتخاب های خود را بر روی تصاویر ارایه شده انجام دهید و بر مبنای نتیجه انتهایی خودتان را بیشتر بشناسید.