مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ویژگی جدید جی‌میل: پیوست فایل بصورت بکش و رها کن

جی‌میل، قابلیتی کاربردی و جدید را اضافه کرده است. همانطور که اطلاع دارید، برای اضافه‌کردن فایل (ها)یی بعنوان پیوست (attach) به ایمیل، باید روی "Attach a file" کلیک و فایل‌ها را تک تک انتخاب و آپلود کنید. اما با قابلیت جدید معرفی شده توسط جی‌میل، از این پس تنها با کشیدن و رها کردن فایل‌های خود، آن‌ها را براحتی پیوست نمایید.
همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، با عمل درگ و دراپ، فایل‌ها بسرعت ضمیمه‌ی نامه‌ی ارسالی شما خواهند شد!
گوگل همچنین اعلام کرده این ویژگی، در حال حاضر تنها در مرورگرهای کروم و فایرفاکس 3.6  فعال خواهد بود و مرورگرهای دیگر توانایی اجرای آن‌را نخواهند داشت. هنوز هم دیر نشده، بشتابید بسوی کروم یا فایرفاکس! منبع خبر:ایرو آی تی

به آسمان نگاه کن؛ فراخوان عکس برای یک فعالیت خیریه

مدیر گرامی: یک گروه خیریه در نظر دارد برای طراحی داخلی بخش کانسر بیمارستان امام خمینی تهران و ایجاد محیطی آرامش بخش برای بیماران مبتلا به سرطان از عکس هایی از مناظر آسمان و طبیعت استفاده کند. ایده این پروژه از یک نمونه خارجی گرفته شده است. 

هدف از انجام این پروژه با عنوان “به آسمان نگاه کن”، فراهم آوردن محیطی آرام و فرح بخش برای کمک به درمان بیماران مبتلا به سرطان و تسکین درد و ایجاد انگیزه بیشتر برای بهبود می‌باشد.

در این پروژه با نصب تصاویر بر روی سقف و دیوارهای اتاق بیمار محیطی آرام و آرامش بخش برای وی پدید می‌آید.

از تمامی عکاسانی که علاقه‌مند برای شرکت در این پروژه خیریه هستند دعوت می‌شود عکسهای خود را به ایمیل beasemannegahkon@gmail.com ارسال کنند.

از آنجایی که تصاویر در اندازه بزرگ چاپ خواهند شد، لازم است تصاویر را با حداکثر سایز ارسال شود.

دوستان علاقه مند میتوانند قبل و یا بعد از انجام پروژه با هماهنگی با مسئولان از پروژه بازدید کنند. همچنین این گروه خیریه از مراحل قبل و بعد از نصب تصاویر گزارش مصوری تهیه خواهد نمود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۳۵۵۰۷۰۹۵۶ (حمید حمیدی) تماس بگیرید. منبع خبر:http://aksonline.ir/fa/?p=3383

تفاوت دو مفهوم پایش و اندازه گیری چیست؟

مدیر گرامی: آیا شما نیز از ابزار پایش و اندازه گیری برای سنجش میزان توانایی فرآیندهای مختلف سازمان خود استفاده می نمایید؟ آیا می دانید در چه مواقعی عملکرد فرآیندها را بایست پایش نمود و در چه مواقعی باید قابلیت آنها را اندازه گیری نمود؟ آیا با الزامات پایش و اندازه گیری فرآیندها آشنا هستید؟ برای اطلاع از پاسخ به پرسش های مطرح شده روی تصویر زیر کلیک کنید.  

ابزار برون سپاری به روز شد

مدیر گرامی: بی شک برای شما نیز پیش آمده است که برخی از فرآیندهای سازمان خود را برون سپاری نمایید. ولی آیا می دانید تفاوت برون سپاری و پیمانکاری در چیست و آیا می دانید برون سپاری چه مزایا و معایبی دارد؟ آیا می دانید شیوه های برون سپاری کدامند؟ 

به منظور اطلاع از پاسخ پرسش های مطرح شده به ابزار برون سپاری که مشاور مدیریت تدوین نموده و درحال تکمیل آن است مراجعه فرمایید. ابزار برون سپاری را اینجا مشاهده نمایید.  

توصیه های پیاده سازی استاندارد ایزو ۹۰۰۱

مدیر گرامی: تجارب مشاور مدیریت در خصوص اجرای پروژه های گوناگون طراحی و پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت مطابق استاندارد ایزو ۹۰۰۱ سبب ساز طراحی، تدوین و انتشار توصیه هایی برای نحوه پیاده سازی این استاندارد در سازمان ها گردیده است.  این توصیه ها در قالب یک کمیک استریپ در اینجا منتشر شده است.  

ثروتمند دوست داشتنی هم کم نیست

شبکۀ CNBC مصاحبۀ یک ساعته‌ای را با Warren Buffett، دومین مرد ثروتمند جهان که کمک 31 میلیارد دلاری به موسسات خیریه نموده بود ترتیب داد.

 Warren Buffet برخی از جالب‌ترین ویژگی‌های زندگیش را این گونه نقل می‌نماید:  

  • به فرزندانتان سرمایه‌گذاری را بیاموزید. 
  • فرزندانتان را تشویق کنید تا کسب و کاری را آغاز کنند. 
  • بیش از آنچه "واقعاً نیاز دارید" نخرید و فرزندانتان را تشویق کنید که این گونه فکر و رفتار نمایند. 
  • شما همانی هستید که هستید. 
  • همواره به اینکه چگونه می‌توان اهداف را به شکلی اقتصادی برآورده کرد بیاندیشید. 
  • برای هرموقعیتِ‌ شغلی ، کار را به کاردان بسپارید. 
  • اصول مدیریت: 
    •  اصل اول: سرمایۀ سهام‌دارانِ خود را از دست ندهید. 
    •  اصل دوم: اصل اول را فراموش نکنید. 
  • اهداف را مشخص کنید و مطمئن شوید که افراد بر روی آنها تمرکز نموده‌اند. 
  • خودنمایی نکنید، خودتان باشید و آنچه از آن لذت می‌برید را انجام دهید. 
  • پول انسان را نمی‌سازد ولی این انسان بود که پول را ساخته است. 
  • به همان سادگی که هستید زندگی کنید. 
  • به مارک‌های تجاری توجه نکنید، تنها چیزی را بپوشید که در آن راحت باشید. 

 برای دریافت اسلاید کامل مصاحبه با ایشان اینجا کلیک کنید.