مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

وبلاگ جدید مشاور مدیریت

برای وبلاگ جدید مشاور مدیریت اینجا کلیک کنید. 

مهاجرت !

آیا تا حالا شده که مهاجرت بکنید؟ خیلی وقت ها آدم مجبور به مهاجرت می شه البته شاید اولش سخت و ناخوشایند باشه ولی اگر بتونیم تهدیدها رو به فرصت تبدیل کنیم و کمی هم خوش بین باشیم شاید بتونیم از یک مهاجرت  ناخواسته؛یک تجربه گرانبها به دست بیاریم.

البته هر مهاجرتی ولو اجباری حتما دلایل و اهداف خودش رو به همراه داره که باید به اونها توجه کرد و تازه اینکه منظور من از مهاجرت یک مهاجرت واقعی نیست بلکه مهاجرت مجازی در دنیای بی انتها؛دست نیافتنی و جذاب دهکده جهانیه !

زیاد سرتون رو به درد نیارم. به دلایل مختلف که در فرصت بعدی به اونها خواهم پرداخت مجبور به مهاجرت در این دهکده شدم و قصد دارم به آرامی وبلاگ مشاور مدیریت رو از دهکده بلاگ اسکای خارج نموده و به دهکده گوگل نقل مکان کنم!

 از این پس تا مدتی هر دو وبلاگ مشاور مدیریت هر روز به روز خواهند شد و پس از نقل مکان کامل تنها وبلاگ مشاور مدیریت موجود در دهکده گوگل به روز خواهد بود.

خوشحال خواهم شد از نظرات شما عزیزان (۱۵۸ عضو بسیار ارزشمند وبلاگ مشاور مدیریت و دیگر دوستان گرامی) در خصوص این مهاجرت بهره مند شوم.منتظر نظرات شما هستم.

به امید دستیابی به موفقیت های پایدار !

برای مشاهده وبلاگ جدید مشاور مدیریت روی عکس کلیک کنید.

نامه انتقالی

رئیس یکی ازبخشهای اداره کل ، طبق معمول ، یکروز صبح همکاران و کارکنان تحت مسئولیتش را جمع کرد و برای آنها لطیفه ای تعریف کرد و طبق معمول ، همه همکاران از خنده ریسه رفتند . اما یکی از کارمندان به لطیفه رئیس نخندید . رئیس با تعجب و ناراحتی پرسید ؟ مگر لطیفه ام خنده نداشت ؟ کارمند پاسخ داد : موضوع این نیست قربان . نامه انتقالی من امروز می آید و از فردا دیگر کارمند قسمت شما نخواهم بود .

منبع :راهکار مدیریت

تعالی از کمال

به نقل از راهکار مدیریتکمال دست یافتنی نیست ولی اگر بدنبال آن باشیم می‌توانیم به تعالی دست یابیم.

Perfection is not attainable, but if we chase perfection we can catch excellence.

 

راهنمای تهیة فایل PDF فارسی

ایتدا از طریق منوی Start ویندوز, گزینة Settings  و سپس Printers  را انتخاب کنید. روی آیکون Add Printer کلیک کرده و یک چاپگر جدید از نوع Post Script به چاپگرهای موجود اضافه کنید در منوی معرفی درگاه خروجی (Port) گزینة to File Print را انتخاب و در پایان با کلیک کردن کلید سمت راست ماوس از طریق گزینة Properties چاپگر جدید را به عنوان Default  تعریف کرده و تایید کنید.

دریافت راهنما

فکر می کنید سازمان شما هم می تونه این جوری باشه؟

برای رفتن به یک جلسه تا حالا از این ابزار استفاده کرده اید؟

این هم اتاق جلسه !!

برای مشاده بقیه تصاویر کلیک کنید.  برای مشاده بقیه تصاویر کلیک کنید.